Citroen: "Nu cereţi reducere pentru C4"!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Francezii de la Citroen şi-au schimbat strategia de marketing în cazul noii generaţii C4 şi anunţă că nu vor oferi reduceri pentru acest model. Informaţia a fost lansată de Jean-Michel Marmiesse, manager de produs pentru C4. Noua strategie riscă să îndepărteze clienţii vechi, care s-au obişnuit să primească o reducere la achiziţia unui model Citroen, dar ar putea să atragă clienţi noi, interesaţi de preţul mai scăzut al modelului. Cei de la Citroen erau cunoscuţi pentru cele mai agresive strategii de reduceri între producătorii de volum din Europa.
"Producătorii de automobile lansează de obicei un model nou la un preţ ridicat, ca apoi să facă reduceri. În cazul lui C4, preţul este agresiv de la început pentru a găsi rapid o nişă de clienţi interesată de acesta. Strategia e simplă: oferi un model la un preţ redus de la început pentru a spori vânzările", a declarat Jean-Michen Marmiesse.
Oferirea reducerilor la achiziţie afectează valoarea reziduală a vehiculelor, un factor important pentru clienţii de flotă şi puţinii clienţi privaţi (din păcate) interesaţi de acest element.
Citroen vrea să atragă în principal clienţii de flote pentru noul C4, deci sunt pe drumul cel bun, cel puţin la nivel teoretic. Experţii în industrie consideră că imaginea mărcii Citroen a fost afectată de reducerile semnificative oferite de-a lungul timpului."Nu poţi să schimbi mentalitatea clienţilor peste noapte. Angajaţii departamentelor de vânzări de la Citroen trebuie să fie instruiţi foarte bine şi să se priceapă la edificarea produsului, ale calităţilor acestuia şi a oricărui element care îl scoate din mulţime. Cu o strategie bună şi antrenament, vor reuşi, dar trebuie să se lupte cu ceva mai mare decât un angajat de vânzări de la Volkswagen – spre exemplu. Cu toate acestea, o să fie dificil să schimbe ceva în segmentul compact, cel de-al doilea segment ca volum din Europa, deoarece competiţia va răspunde într-un fel sau altul. Marca se mişcă în direcţia potrivită, dar nu poţi să te aştepţi ca obiceiurile clienţilor şi imaginea de marcă să se schimbe într-o zi.", a concluzionat Carlos Da Silva, analist de piaţă la IHS Global Insight pentru AutomotiveNews.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Vechiul C4 , mai ales coupe-ul era masina pe care ori o "iubeai" , ori o "urai" prin prisma look-ului inedit si care inca cred eu mai intoarce capetele privitorilor si acum!
Cate Citroen sau Peugeot ai avut ca sa stii cat costa intretinerea lor?
Nu mai intereseaza ce ai auzit, cine ti-a spus sau alte povesti de soiul asta.
Mai ieftin decat Citroen la intretinere dintre masinile europene sunt doar Fiat-urile, dupa care urmeaza Opel si Peugeot (pe acelasi palier de costuri). Vorbesc de masini ale caror intretinere s-a facut in service-uri autorizate.
Stiu foarte bine ce spun deoarece cam cu asta ma ocup.
din nefericire acesta a fost un test calitativ al tehnologiilor avansate, dar pe care piata de consum nu le-a agreat. dobitocenia si turma a preferat ecrane rotunde cu dungi si puse in dreptul volanului. eu ma simt bine cu dusplay-urile "mele" :)
volanu cu butuc fix are potential enorm, dar iar trebuie ca multi sa se invetele s ail foloseasca, nu sa invarte covrigul folosind butucul cum fac multi ageamii de pe la noi.
revizie la c4 benzina 1.6 benzina 350-maxim 400 lei cu filtre si ulei la oficial. daca le procuri tu, aceleasi marci ca la dealer, ajungi in 250-300lei. nu am auzit de reno sau alte marci sa se bucure de aceste scoruri la clasa compacta.
orice producator auto te arde la after-sale din diverse consumabile, caci asa este specificul pietii de consum. daca si la logan scoti din buzunar bani comparabil cu o vestica de calitate ce sa mai zicem
@tomita: Trebuie sa recunosti ca ai taiat 100 ron din preturile scrise de tine.
Chiar si forumistii citroen spun ca fac revizia pe 450-500 ron.
Si ei sunt posesori de citroen si cred ca spun adevarul :)))
Si la renault si peugeot tot cam asa sunt reviziile....pretul enuntat mai sus se refera la: ulei,filtru ulei,filtru aer,filtru polen,tester, manopera de obicei minim 1 ora trecuta pe factura....
Pa.
Preturile unei revizii la Peugeot prin comparatie cu Renault sunt mai mici cu 15%-20% si plus intervalele de service sunt mai lungi (15000Km pt. 1.6Hdi; 20000km pt. 1.4Hdi, 2.0Hdi, 2.2Hdi; 30000 pt. 2.2Hdi autoutilitarele, iar la benzina service-ul se face la 20000km) prin comparatie la Renault reviziile se fac in medie la 10000km-15000km.
Un kit de distributie la motoarele PSA se schimba la 180.000km sau 10ani (asta pentru Romania care se afla in zona de conditii severe de exploatare, pentru conditii normale de exploatare -vezi occident- termenul este de 240.000km sau 10ani).
Aceste informatii sunt date conform standardelor de service si garantie PSA.
Deci multe din cele care se spun nu sunt chiar asa...
Ca idee, nu mai scrie chestii din auzite si verifica inainte sa scrii. Nu de alta dar mai sunt unii care citesc si apoi imprastie informatia falsa. De peste 2 ani cred ca s-au modificat intervalele la dacia....
la reprezentanta totul e prea scump. eu mi-am cumparat totul. si ma refer la produsele folosite si de dealer.
160 - ulei (am ales eu mobil, dar se poate cumpara la maxim 100lei 4l
150 - filtre
.........
310 - 60 = 250lei piesele
mapopera - 30 - 150 lei
.....
deci obtinem 300-400lei la reprezentanta
sau 250 lei in fata blocului (filtrele se schimba f usor, si uleiul cauti o rampa si o cheie pt deschidere surubului de dedesubt)
....
450-500 este la nivel de reprezentanta. diferenta de pret se regaseste in adaos si platirea lejeritatii de catre posesorul masinii. de ce sa dau 150-200lei asa, pe nimic. respectivii bani pot fi folositi pt alte piese.