Noua generație a lui Citroen C3, prezentată oficial în toamna lui 2016, a primit prețurile oficiale pentru piața din România în ianuarie anul trecut.
În ultimii doi ani de la lansare, Citroen C3 s-a vândut în peste 400.000 de unități și a păstrat poziția de cel mai căutat model din gama francezilor.
Un număr de 160.000 de unități au fost vândute în 2018, marcând o creștere de 12% a vânzărilor din Europa pentru prima parte a anului. Totodată, C3 și-a adus contribuția la majorarea vânzărilor Citroen cu 9% față de aceeași perioadă din 2017 și la cel mai mare volum din Europa în ultimii 7 ani.
Potrivit datelor Citroen, peste jumătate din clienți (55%) au comandat modelul C3 în versiunea cu sistemul Airbumps, iar 40% dintre ei au cumpărat echiparea de top.
Via Citroen
Stau chiar bine, au o crestere foarte mare si mai mult ca sigur ca vor ajunge pe locul 5 la sfarsitul anului.
Nu uita ca acolo exista si varul 208, ambele avand impreuna vanzari de aproape 450.000 buc/an.
P.S. Renault Clio se vinde mai bine decât Polo - care scade constant în vânzări de câțiva ani.
Despre mașinile franțuzești o să zic de bine când o să am motive, dacă nici cele nemțești nu mai sunt ce-au fost ( o parte măcar), de cele franțuzești ce să mai spunem, de la Renault 25 au ajuns la niște coji cu leduri și tablete, Talisman pe cât este de frumos la exterior, pe atât de ieftin și prost asamblat la interior.
Sper ca noul 508 să fie bun, arată foarte bine la toate capitolele, este posibil să devină cea mai bună mașină franțuzească din ultimii cel puțin zece ani.