Potrivit primelor informaţii oficiale, gama de motorizări va include şi o unitate 1.6 Hdi, care anunţă emisii de numai 98 de grame CO2 pe kilometru în compania transmisiei automatizate ETG6. Această transmisie este o unitate robotizată cu şase trepte, al cărei acronim înseamnă Efficient Tronic Gearbox.
În raport cu generaţia precedentă, a crescut ampatamentul şi lăţimea modelului, în timp ce înălţimea podelei şi distanţa dintre roţile din faţă şi bara faţă a scăzut la cel mai mic nivel din segment. Acest lucru se traduce printr-un plus de spaţiu interior şi printr-o îmbunătăţire a manevrabilităţii. Francezii au anunţat şi o unitate BlueHDI de 150 CP, care are o cilindree de 2.0 litri şi emite 110 grame CO2 în regim mixt. Practic, vorbim despre o preluare a gamei de motoare de la fratele cu cinci locuri al lui Grand C4 Picasso. Noul model este aşteptat să debuteze la Salonul Auto de la Frankfurt, programat pentru luna septembrie.Via Citroen
In general vorbim de un segment de nisa si nu de unul de volum. Avand in vedere ca japonezii care nu se pot plange de vanzari sunt ca si inexistenti in Europa la acest capitol, chiar este un act de curaj ca Citroen incearca sa reziste. Avand in vedere ca vorbim totusi de un producator din tara in care s-a inventat Espace-ul, cred ca este o chestiune de orgoliu.
Singura problema a masinii este costul :). in rest pot spune ca este masina perfecta pentru familie.
PS. Cei care nu vedeti decat un "cazan" incercati sa faceti un drum lung cu c4 grand picasso in care sa testati direct confortul interior si mai vorbim dupa.