- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi au crescut cu peste 1% în luna octombrie. Totodată, a fost înregistrată și o creștere de 4% în ultimele 10 luni. (04.11)
-
Volvo a anunțat oficial prețurile noului XC90 pe piața din România. SUV-ul de lux al suedezilor pleacă de la 89.500 euro în țara noastră. (01.11)
-
Ford Otosan a anunțat oficial înființarea noii linii de asamblare a bateriilor pentru mașini electrice la uzina de la Craiova. Noile baterii produse în România vor ajunge la 3 modele electrice noi, asamblate la rândul lor în țara noastră. (30.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Citroen DS5, în România de la 26.900 euro
daca te uiti in gradina concurentei vei constata cu stupoare ca si ei au motoare slabe in oferta, acestea fiind motorizarile de pornire. sigur nu acestea sunt centrate pt a face vanzarea per produs la fiecare dintre ei, ci doar pt diversii snobi care vor neaparat acea masina dar abia si-o pot permite, sau cazuri ciudate care nu vor consum sau poluare mari.
totusi motoare prea mici in general. pt asa ceva trebuiau neaparat sa vina si cu motorizari potente de peste 200cp.
dar, alte informatii nu exista?! gen suspensie clasica sau macar s-au desteptat si folosesc sferele trademark si alte alea pe acolo...
316d 116CP MT6 Diesel / Manuală 116 CP / 260 Nm 31.620 € Nu mai vorbiti prostiii. SI care-i problema ca citroenul pleaca de la 26 000 si bmw pleaca de la 31 000 totusi 5000 euro pentru 4 cp in plus lol o fi bmw dar ds5 arata criminal
Se vezi acest Citroen cum in 3 ani se va devaloriza foarte mult.
Jos palaria .
Masina e superba, arata chiar mai bine in realitate decat in poze, dar tare am impresia ca in momentul in care vrei sa o cumperi si nu cumperi toate dotarile nu o sa mai arate asa de bine ....
crossover nu inseamna din hatchback in offroad.
ci orice hibrid intre diverse game. adica murano cabrio este un crossover.
concept 9 al lui citro tot crossover este (coupe-break), z3coupe, CLS, etc...
faptul ca a fost intiparit in mintea multora ca e sinonim cu un offroader domolit e o greseala
Au mai incercat si altii sa se pozitioneze prin pret dar nu le-a reusit.
La pretu de noua..o sa si mai vanda un sediu sa acopere pierdrerile.
O masina frumoasa si moderna si economica dar ......... pt familisti cu bani sau metrosexuals si nicidecum pt pasionati auto.
Problema majora cu Citroen este fiabilitatea.
Cat este garantia trenului de rulare?
Daca este sub 7 ani nu isi merita pretul.
Daca are o garantie de 10 ani atunci incepe sa devina extrem de atractiva segmentului de public adresat.
- cica Citroen vrea sa atace segmentul premium cu masina asta... cat costa cel mai ieftin concurent premium?
-uitati-va pe lista de dotari standard... asa dotari nu gasesti nici pe un Mondeo sau Insignia (de Passat nici nu mai zic, ca oricum e printre cele mai scumpe) la 27000 de euro... De Seria 3 sau Clasa C nici nu mai zic
-motor slab? cele mai slabe motoare de la A4 sunt de 120 CP, la Seria 3 de 116 CP, la Mercedes Clasa C e ceva mai puternic, 136 CP (dar cu aproape 10000 de euro mai scump), Volvo S60 115 CP. NU conteaza neaparat puterea motoarelor, ci cum ajunge pe sosea. Deci asta cu puterea nu poate fi neaparat o problema.
-pret pe masura. Da, nu este o masina ieftina... pentru noi, astia care si-ar cumpara altceva. Cine vrea masina asta o cumpara si gata, pentru ca ii place, e ceva diferit si pare o masina de calitate, dotata mai bine decat multele care-i sunt concurente. Mai mult, diferenta de pret fata de un Seria 3 sa zicem o poti folosi pentru niste optionale misto de vreo 5000 de euro. Si recunosc, nici eu nu mi-as cumpara una. Dar recunosc ca e o masina interesanta.
Automarket, pe cand un drive test?
acum ceva vreme ma uitam stupefiat in mall la un DS4 ce era la vreo 16mii e. mi se parea super ieftin. sa fim seriosi. la banii astia iti iei un golf 6-super comun si mediocru. Masina totusi este un Premium. de asta au facut DS-urile. calitatea materialelor net superioara.
Una peste alta, desi sunt fan si posesor de mercedes, jos palaria pentru Citroen.
Motorul este suficient, fiind diesel, iar daca chiar trebuie, electricul ii da o mana de ajutor. Sunt clienti pentru care 0-100 km/h nu inseamna nimic, altele sunt importante (siguranta, consum, etc). Pentru o familie cu 2 copii mici este ideala.
Bravo Citroen, bafta maxima!!!
Faptul ca nu va avea succes in Romania e un lucru cert, dar tocmai lucrul asta ma bucura, pentru ca va fi clar o masina exclusivista.
Prin comparatia cu alte masini din clasa premium, le bate lejer prin dotari si un design de vis.
Nemtoaicele nu mai sunt asa fiabile cum erau... sa zicem Golf 2 si Mertz Cobra... Pica BMW clasa 7 sub 20.000km, si altele grele.
Si inca un lucru interesant, pretul de pornire in Franta, este de 40.000 euro - pentru aceleasi versiuni.
Din cate stiu, C5 are foarte putine probleme pe tren de rulare, iar DS5 in nici un caz nu va fi mai slaba.
In alta ordine de idei, fiind proprietar de Citroen (la a 3-a generatie) pot sa-i spun celui care se intreba de garantie ca nimeni nu ofera 7 ani de garantie in momentul de fata si ca eu in 6 ani de zile de cand am Citroen nu am avut nevoie niciodata de garantie, deci nu inteleg de unde este atat de convins de lipsa de fiabilitate.
la plusuri : un hibrid la bani putini, asa ceva nu vezi prea des (inca). Ca design este ok, ca materiale/comportament/consum ramane de vazut :)
Sau criteriile voastre sunt cele bune si corecte ?
Romanu tot roman.....!
Crede ca e buric !