- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mazda a pregătit câteva noutăți minore pentru SUV-ul CX-60. Noul model aduce un interior actualizat, precum și mici schimbări la suspensie. (14.11)
-
Porsche a lansat un exemplar unicat pentru 911 Dakar. Noul exemplar este, de altfel, ultimul al modelului de performanță construit pentru teren accidentat. (14.11)
-
Maserati a lansat o nouă ediție specială pentru SUV-ul Grecale. Noua ediție se numește Alba și este disponibilă exclusiv pe piața italiană. (13.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Hyundai se întoarce la butoanele fizice: "Oamenii devin enervați de suprafețele tactile"
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- FOTOSPION: Primele imagini cu noul Renault Clio
- Mazda confirmă viitoarea generație CX-5 și un nou motor Skyactiv-Z
- Noul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de ore
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Citroen DS4 vrea să ia din clienţii lui BMW Seria 1 şi ai lui Audi A3
in 25k-30k la ce interior, exterior de bun gust , sic, rafinat intr-adevar !!!poti spune orice numai nu Tiganesc, Fad si Banal poti afirma ca e doar dk esti un meltean ce are in cap doar liniutele de la tine din comuna de langa camin cultural , paralele cu caruta lu tactu...
Vulpea cand n-ajunge la struguri, ca sa nu zic < capra moare de raie dar tine coada sus > ;)
in fine. majoritatea care cumpara a3 si seria1 si-i le iau full fara piele :))
*full insemnand geamuri electroniK fata, KlimatroniK, ESP-troniK, si cam atat.
abia la mana a doua, dupa ce li s-au derulat cateva zeci de mii de km le vedem cum trebuie, cu piele, navigatie si diversi senzori pe ici pe colo
in vest in schimb, daca pretul va fi unul convenabil, e posibil sa muste de la ceilalti premium. (nu neaparat bmw si audi). Mai sunt si alte marci acolo sus.
Si cand spun dinamic nu ma refer la liniute care le faci totusi cu motoarele pe benzina nu cu HDI sau TDI.
HDI ca si TDI-ul actual folosesc common rail ca tehnologie deci sunt destul de apropiat ca zgomot si da sunt de acord ca fostul TDI PD era putin mai zgomotos mie personal imi placea. In acelasi mod (pastrand proportiile) cum imi place sa nu ma aud cu cel din dreapta daca conduc un Ferrari sau un Lamborghini (nu am condus personal Lamborghini dar ferarri da).
Gusturile nu se discuta, francezii fac masini dragutze, cu inovatii tehnologice interesante dar din pacate pentru ei nu foarte fiabile. Si de aceea sa compari orice marca franceza cu una germana este dupa parerea mea un sacrilegiu.
PS. Nu te lasa pacalit de castigarea de 7 ori a titlului modial la constructori WRC de Citroen... DS4 nu merge ca DS-ul de circuit, iar cei de la volan nu sunt Loeb.
Multumesc si sper ca raspunsul vostru/al tau sa fie pe acelasi ton cu al meu.
P.S.: si, fiind putin orgolios, vorbeste uneori despre el insusi la persoana a III-a
:))))
2* P.S., pentru cunoscatori: se descurca destul de bine la volan si fara ESP
Una peste alta baieti, eu zic sa va pregatiti ca lucrurile sunt in plina evolutie iar voi veti avea de ales: sa fiti jmecheri in continuare, dar in tendinte - adica in masini frantuzesti sau sa fiti priviti cum priviti voi acum pe aia din frantuzesti.
Naspa viitor va asteapta, asa ca va recomand sa incepeti sa va dati cu capul de pereti de pe acum!