Citroen DS4 vrea să ia din clienţii lui BMW Seria 1 şi ai lui Audi A3

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 17.02.2011
Cei de la Citroen au umplut noul lor model premium cu gadget-uri şi materiale de top, sperând că vor putea "fura" din clienţii modelelor compacte BMW, Audi şi Mercedes.

Citroen are planuri mari în ceea ce priveşte noul DS4, versiunea premium a noii generaţii C4, francezii ţintind chiar modele precum BMW Seria 1 sau Audi A3.

Într-o serie de fotografii realizate de Auto Express în interiorul modelului francez - cele mai clare de până acum - observăm un design interesant şi materiale de top care ar putea să le dea francezilor un avantaj în lupta cu celelalte modele compacte din segment şi chiar să îi arunce într-o zonă superioară a clasei compacte. Fotografiile au fost realizate pe acoperişul centrului de design PSA Peugeot-Citroen din Paris.

Pentru a îmbunătăţi nivelul spaţiului oferit pasagerilor, cei de la Citroen au ridicat nivelul plafonului cu nu mai puţin de patru centimetri, DS4 fiind de asemenea mai scurt decât C4 cu şase centimetri. În plus, portbagajul promite un volum de încărcare de 370 de litri, unul care se încadrează în zona superioară a segmentului. 

La nivelul motorizărilor, DS4 aruncă în luptă două motoare HDI (110 şi 160 de cai putere) şi trei unităţi pe benzină care dezvoltă 120, 155, respectiv 200 de cai.

Citroen DS4 va fi lansat în România la începutiul acestei veri, preţurile nefiind încă anunţate de importatorul oficial al mărcii franceze în România.

via | Automedia

 

Comentarii (18)

  • Desi citroen se incadreaza intr-un trend ascendent, ma cam indoiesc sincer ca va reusi sa ia clientii seriei 1 si ai lui A3.
    13 19
  • greu
    Depinde de piata de desfacere, de exemplu in Franta au mari sansa sa ia din clienti, nu cred insa ca au aceeasi sansa in Romania. Si in plus nu au preturi asa de mici.
    8 4
  • reteta franceza
    cam asta comunicau si Renault cu Laguna 3......rezultatul il stim cu totii (no comment)..nici nu mai vb de pret:)
    4 8
  • Decimus4u
    Citroen
    Trebuie sa recunosc, ca, acesta masina arata mult mai bine decat un Seria 1 de la BMW; ca nu are motoare puternice sau nu e la fel de stabila ca un BMW( oricum nu avem de unde sa stim pana nu testam) e partea a doua. Vreti sau nu vreti sa recunoasteti in materie de design e cu multe clase peste cei doi presuspusi rivali.
    23 0
  • @decimus
    si sa nu uitam ca seria 1 si a3 sunt lansate de ceva timp deci nu se pune problema comparatiilor in materie de design...deocamdata
    7 6
  • la cum arata are toate sansele
    6 1
  • Vasilica
    Cat de terminat la cap trebuie sa fii sa pleci de la 2 marci care fac legea in premium si sa te duci la un pseudo-premium.Cum spunea cineva mai sus or sa se loveasca de acelasi esec ca si Laguna.
    8 9
  • interesant
    E o masina super si sincer as avea mai multa inctredere intr-un brand nou ce doreste sa se impuna decat intr-unul ce face parte dintr-un conglomerat ce se axeaza in ultimul timp pe reducerea costurilor,oricum macar in materie de design a ridicat stacheta
    10 2
  • burzum
    'na...
    nu prea are sanse... ce aduce nou? un design complicat, aglomerat si, poate, fara bun gust(sa nu zic "tiganesc")...
    2 15
  • de la Dunare la Sena...
    Nu prea vad un client de BMW sau Audi sa treaca pe frantuzesti...Eu zic ca va ciupi din Astra sau Golf...
    6 5
  • Eu nu vad clienti multi BMW sa treaca la acest DS4, de la Audi sunt mari sansele pentru ca A3 este o masina mult mai preferat de dame decat Seria 1 iar acest Citroen o sa atraga multe dame.
    4 3
  • tiganeasca e janghina aia cu 4 cerculete sau cu o elice in zbor drept emblema, luata de tine cu nr de bulgaria , aduce motoare rafinate mult superioare HDI fata de TDi - diferenta dintre tractor si automobil
    in 25k-30k la ce interior, exterior de bun gust , sic, rafinat intr-adevar !!!poti spune orice numai nu Tiganesc, Fad si Banal poti afirma ca e doar dk esti un meltean ce are in cap doar liniutele de la tine din comuna de langa camin cultural , paralele cu caruta lu tactu...
    Vulpea cand n-ajunge la struguri, ca sa nu zic < capra moare de raie dar tine coada sus > ;)
    12 5
  • tomita
    in bananiera land of choise nu se va vinde masina asta decat in cateva exemplare. prea multi cocalari b@$iti, care nu au pic de gust. ciocoii noi, ca pe aia vechi ii stim care sunt, prefera nemtestile, "ca ie mai bune".
    in fine. majoritatea care cumpara a3 si seria1 si-i le iau full fara piele :))
    *full insemnand geamuri electroniK fata, KlimatroniK, ESP-troniK, si cam atat.
    abia la mana a doua, dupa ce li s-au derulat cateva zeci de mii de km le vedem cum trebuie, cu piele, navigatie si diversi senzori pe ici pe colo
    in vest in schimb, daca pretul va fi unul convenabil, e posibil sa muste de la ceilalti premium. (nu neaparat bmw si audi). Mai sunt si alte marci acolo sus.
    4 1
  • condrutz
    RUSU
    Nu te supara da dupa ce comentariu ai dat dai dovada ca esti mai meltean decat Burzum.
    4 6
  • made in france
    Puteau sa puna toate butoanele pe volan(nu mai aveau mult) si terminau balciul,nu le mai trebuia consola centrala.In alta ordine de idei ,nu arata rau ,dar oare de ce vechiul C4 ajunsese 11000 euro nou? De bun? Scaunele ,,miros'' a RS 4 si arata f. bine. Francezii au dotat mereu masinile cu tot felul de noutati dar....urma alege.
    4 1
  • audist
    Pt Rusu
    Stimate domn, incearca sa vorbesti romaneste nu pakistaneza de balta. Nu poti compara (la modelele din aceiasi generatie Citroen, Audi, BMW) calitatea materialelor, a dotarilor, A FIABILITATII si comportamentul dinamic.

    Si cand spun dinamic nu ma refer la liniute care le faci totusi cu motoarele pe benzina nu cu HDI sau TDI.

    HDI ca si TDI-ul actual folosesc common rail ca tehnologie deci sunt destul de apropiat ca zgomot si da sunt de acord ca fostul TDI PD era putin mai zgomotos mie personal imi placea. In acelasi mod (pastrand proportiile) cum imi place sa nu ma aud cu cel din dreapta daca conduc un Ferrari sau un Lamborghini (nu am condus personal Lamborghini dar ferarri da).

    Gusturile nu se discuta, francezii fac masini dragutze, cu inovatii tehnologice interesante dar din pacate pentru ei nu foarte fiabile. Si de aceea sa compari orice marca franceza cu una germana este dupa parerea mea un sacrilegiu.

    PS. Nu te lasa pacalit de castigarea de 7 ori a titlului modial la constructori WRC de Citroen... DS4 nu merge ca DS-ul de circuit, iar cei de la volan nu sunt Loeb.

    Multumesc si sper ca raspunsul vostru/al tau sa fie pe acelasi ton cu al meu.
    2 3
  • burzum
    @ RUSU & codrutz
    "melteanul" de BURZUM are un Volvo V70... nu adora Audi, BMW, Mercedes sau alte marci cu care sigur epatezi...
    P.S.: si, fiind putin orgolios, vorbeste uneori despre el insusi la persoana a III-a
    :))))
    2* P.S., pentru cunoscatori: se descurca destul de bine la volan si fara ESP
    1 6
  • Aramis
    Eu cred ca:
    Taranu' roman iubitor de BMW si Audi va trebui sa se confrunte cu realitatea: roata in viata se schimba pentru ca asa e lumea, indiferent ce vor unii sau altii, iar in privinta francezilor este din ce in ce mai evident ca au inceput sa prinda teren si sa detroneze nemtii lipsiti de imaginatie dar sustinuti de tot felul de cocalari care nu au dupa ce bea apa, dar au BMW.

    Una peste alta baieti, eu zic sa va pregatiti ca lucrurile sunt in plina evolutie iar voi veti avea de ales: sa fiti jmecheri in continuare, dar in tendinte - adica in masini frantuzesti sau sa fiti priviti cum priviti voi acum pe aia din frantuzesti.

    Naspa viitor va asteapta, asa ca va recomand sa incepeti sa va dati cu capul de pereti de pe acum!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru