Citroen DS3 facelift - primele imagini şi detalii oficiale

de Bogdan Mirică
Joi, 22.05.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Citroen a publicat un prim teaser al faceliftului pe care îl pregăteşte pentru DS3. Modelul premium va beneficia de blocuri optice cu lumini LED.

După o serie de teaseruri şi imagini dezvăluite accidental pe internet, noul Citroen DS3 facelift a fost dezvăluit oficial. Informaţii preliminare se confirmă, modelul urmând să beneficieze de un nou set de blocuri optice faţă, care combină luminile LED cu cele cu halogen.

Potrivit comunicatului oficial emis de francezi, acestea derivă din conceptele Wild Rubis şi Numero 9 şi sunt cu 35% mai eficiente în faza scurtă şi cu 75% în cea lungă, comparativ cu soluţiile clasice. De asemenea, ele sunt de 20 de ori mai longevive, durata de viaţă estimată fiind de aproximativ 20.000 de ore.

Interiorul vine cu mai multe soluţii de personalizare, printre care o planşă de bord gravată cu laserul sau o lunetă cu imprimeu. Caroseria aduce şi ea noi culori, printre care Pearl White sau Belle-Ille Blue, acest din urmă disponibil pe varianta decapotabilă.

Esential 3 litri/100 de km este consumul mediu al noului DS3 cu motor Blue HDi 100.
4.1 litri/100 de km consumă noul motor pe benzină PureTech e-VTi 82.
Gama de motorizări va include şi două noi dieseluri, Blue HDi 100 şi Blue HDi 120.
Primul oferă 100 de cai şi un consum de numai 3 litri/100 de kilometri, în vreme ce al doilea garantează un consum mediu de numai 3.6 litri/100 de km.

Cei care îşi doresc o unitate pe benzină nouă vor putea comanda DS3 facelift cu un motor PureTech e-VTi de 82 de cai putere, asociat unei transmisii automate Efficient Tronic Gearbox cu cinci rapoarte, gata să coboare consumul la numai 4.1 litri/100 de km şi emisiile la 95 g/km. Toate motorizările noi, fie că vorbim de diesel, fie că vorbim de benzină, vor fi conforme cu normele Euro 6.

Debutul public al noului Citroen DS3 facelift va avea loc, cel mai probabil, în cadrul Salonului Auto de la Paris, programat pentru luna octombrie a acestui an. Tot atunci este programată şi comercializarea sa pe piaţa europeană.

Comentarii (2)

  • Suleyman
    Mai sa fiu al naibii daca inteleg prostia celor din industria auto !?
    De cand si pana cand apar atatea facelifturi ? Le pun niste beculete noi si modifica putin hartile de la ecu ca sa arate pe hartie ca au niste consumuri si mai mici, (defapt nu au deloc consum mai mic) si gata model nou ? A7 facelift, DS3 facelift, E class facelift, facelift dupa facelift.
    Cam de prin 2006 a inceput febra asta cu facelifturile. Nu se mai scot masini cum erau odata. Imi doresc sa restaurez o Cobra nu o masina din tabla de cativa microni, plina de senzori, cu leduri, scumpa la intretinere si pret de achizitie aberant. Sa ceri pe un Ford Turnero Conect 28.000 ?! 25.000 un Polo full ?
    Si mai spuneti-mi voi de siguranta pe care am vazut ca o tot laudati la modelele proiectate dupa 2008. Prefer oricand o masina demodata din anii 2000 in care sa mai bag 3000 si stiu ca in 10.000 am o masina ,,sanatoasa" daca se poate zice asa.
    14 8
  • Designerii nu mai au imaginatia de odinioara.

    Cele mai reusite Facelift-uri, dupa parerea mea, au fost cele de la VW Passat (2010), Golf (2008), doar ca se laudau ca sunt noi generatii si Dacia Logan (2008), unde erau multe puncte de imbunatatit.
    A, si sa nu uit, transformarea lui Grande Punto, in Punto Evo (in prezent, Punto), care arata acum ca un clovn.
    6 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru