DS, marca premium a concernului PSA Peugeot-Citroen, va prezenta primul concept expus în noua sa calitate în cadrul Salonului Auto de la Paris. Vorbim despre primul concept DS fără ca această marcă să fie considerată o divizie a Citroen. Pentru moment, informaţiile despre exponat sunt limitate, nefiind clar cum se numeşte conceptul şi cărui segment îi aparţine, ca să nu mai vorbim despre modelul pe care este bazat. Deşi este prezentată acum drept o marcă separată a concernului francez, DS foloseşte în continuare componente dezvoltate de cei de la Citroen şi împarte fabricile cu modelele Peugeot şi Citroen ca şi cum nimic nu s-ar fi schimbat. Modificările de organigramă le sunt utile directorilor companiei atunci când îşi prezintă bilanţul de sfârşit de an, fiind mai uşor de separat rezultatele pe mărci decât pe divizii.
Citroen DS, divizia premium a mărcii franţuzeşti, a avut o scădere de 21% în Europa
Citroen desparte birourile de design ale gamei normale şi ale liniei DS
Reprezentanţii DS ne promit un concept-car de excepţie, care să prezinte un aspect prestigios, la fel ca în cazul oricărei mărci premium de pe piaţă. Francezii au în spate suficienţi experţi ca să realizeze propriile concepte, din moment ce birourile de design de la DS şi Citroen au fost despărţite de ceva vreme, cu toate că asta nu înseamnă eliminarea legăturilor dintre DS şi Citroen. În orice caz, nici Citroen nu a expus concepte dezamăgitoare în ultimii ani, deci francezii au suficienţi aşi în mânecă pentru a expune o maşină care să atragă atenţia publicului.
Citroen a produs 300.000 exemplare ale modelului DS3
Via Caradisiac
Comentarii (0)