Citroen desparte birourile de design ale gamei normale şi ale liniei DS
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Citroen a anunţat astăzi oficial că gama clasică şi gama DS vor avea echipe de design complet diferite, membrii acestora urmând să lucreze exclusiv pe proiectele pe care sunt desemnaţi. Logica francezilor este aceea de a diferenţia şi mai mult cele două game de modele şi să-i imprime liniei DS un feeling superior cu tendinţe premium.
Filosofia brandului este una sănătoasă şi vizează astfel diferenţierea unor modele care au tendinţa să se canibalizeze. Astfel, conform planului Citroen, C3 şi DS3 sau C4 şi DS4 vor urma să fie privite ca modele complet diferite, fără ca vânzările unuia să afecteze vânzările celuilalt.
Scindarea direcţiilor de design va fi realizată începând cu 1 iunie 2012. Şeful gamei clasice de la Citroen va fi Alexandre Marval - cel care a supervizat anterior dezvoltarea lui C5 şi a lui DS5, în timp ce linia DS va fi condusă de Thierry Metroz.
via | Caradisiac
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
La Citroen, eu personal nu prea vad nimic special in afara de seriile C5 si C6(asta da originalitate), iar sub-brandul DS... bani aruncati aiurea pe vrajeli, care totusi atrag pe multi.
Eu regret inca vechea gama Citroen: Saxo, Xsara, Xantia, XM, Evasion.
cu ultima nu. cele mai penibile si urate modele au fost unele din ce ai enumerat. xsara, saxo, primul c5.
totusi e bine ca le diferentiaza, sa nu fie chiar asa pe fata ca ds4 e un c4 cu alt spate, sau ds3. cine vrea un upgrade finut isi comanda bara fata de la DS-ul corespunzator pt c-ul lui :D
dar gura mea e aurita si o sa vezi in cativa ani c4-uri aduse de bisnitari cu bari de la DS4 sau c3 cu DS3 vandute drept DS-uri..asta mai in 8-10 ani