Constructorul francez de automobile a lansat nava amiral C5 X în urmă cu 3 ani. Acest model are o formă a caroseriei atipică, având în vedere că este și break și crossover. Așadar, este greu de poziționat într-un segment anume.
Vânzările lui Citroen C5 X nu sunt deloc rele, dar până și mai marii companiei recunosc că se află într-un segment aproape inexistent. Tocmai de aceea, zvonurile susțin că C5 X ar putea fi eliminat din gamă la finalul acestei generații.
Șeful Citroen, Thierry Koskas, susține că, pe viitor, marca trebuie să se regăsească în segmentele principale, nu în cele de nișă. Accentul trebuie să cadă pe modele compacte și subcompacte, în accepțiunea acestuia.
În anii următori, Citroen vrea să se concentreze "pe 5 sau 6 modele, bine poziționate și atractive pentru clienți," mai spune Koskas.
via Carscoops
P.S. Ce se mai tavalea Acordeonistul cand prezenta masina, ca e premium ,ca e noul Lexus de vise rele.
Prefer oricând un Citroen decât orice petardă din plastic cocălărească și împuțită germană, care mai aveți puțin și ridicați statui rablelor second cât și rablelor noi germane.
PS: ție nu îți e rușine sa fi atât de ipocrit?
Nu as da un C6 de ex. nici in ziua de azi pe concurenta lui directa din anii respectivi si chiar si dupa el. Citroen de nisa ori iti place ori nu. Nu exista cale de mijloc.
C5X are 4,8m lungime. E mare cat o zi de post. Corolla aia are putin peste 4,4m.
In alta ordine de idei, trebuie sa ai ce face cu un C5X si sa fii si clientul de nisa (cum zice COR). Pacat ca au de gand sa-l scoata dar nici concurenta directa nu cred sa o (mai) duca prea bine la vanzari.