După ce oficialii Citroen au anunțat că vor renunța la actuala suspensie hidraulică odată cu ieșirea din producție a actualului C5, modelul de segment mediu primește o serie de îmbunătățiri pentru a putea face față concurenței din segment.
Prezent pe piață din 2008 și ajuns deja la o vârstă venerabilă, Citroen C5 așteaptă o nouă generație. Până atunci, pentru a ține piept lui Volkswagen Passat, Skoda Superb și proaspăt lansatului Renault Talisman, C5 își actualizează oferta cu o serie de motoare și tehnologii noi.
Sub capotă, clienții vor primi un BlueHDi de 150 de cai putere, cu sistem Start-Stop în standard și cu o transmisie manuală cu șase rapoarte. Cei care își doresc mai multă putere vor găsi un BlueHDi de 180 de cai putere, de asemenea cu Start-Stop, dar și cu o cutie automată cu șase trepte. Citroen susține că noile motorizări consumă mult mai puțin și au emisii care le califică pentru normele de poluare Euro 6.
La nivel estetic, Citroen C5 vine cu o nouă culoare de caroserie, botezată Mokka Brown, în vreme ce interiorul primește un ecran tactil de 7 inch, care este folosit pentru a opera un sistem de navigație 3D.
Sistemul multimedia servește drept interfață și pentru sistemul audio cu conexiune USB, dar și pentru conectarea sistemului mobil.
Daca era moarta ca vanzari sigur o lasau in pace.
Insa, avand potential, continua sa o inbunatateasca.
Si pana la urmatoarea generatei de C5, de ce sa nu testezi 2-3 ani niste motoare noi.
numai daca privesti stalpii masinii, iti dai seama ca mosteneste niste lucruri de la modelul anterior
bafta la slavit TOY-ote