Esential
4.6 | litri/100 de kilometri este consumul mediu al noului Citroen C5 facelift în versiunea e-HDi de 110 cai putere. |
4.6 | litri/100 de kilometri este consumul mediu al noului Citroen C5 facelift în versiunea e-HDi de 110 cai putere. |
Citroen a lansat săptămâna aceasta în România două modele importante pentru gama sa, menite să aducă un aer proaspăt pentru clienţii autohtoni. Este vorba despre versiunile revizuite ale modelelelor C4 Picasso şi C5, expuse anul trecut în cadrul Salonului Auto de la Paris.
Monovolumul mărcii franceze adoptă noul logo al mărcii, o semnătură luminoasă cu leduri, vizibilă şi pe timpul zilei, stopuri cu contur negru, faruri faţă cu semnalizatoare de culoare albă, detalii cromate şi noi tipuri de jante. Exteriorul va fi disponibil şi cu şase noi nuanţe pentru caroserie, ce vor putea fi combinate cu un negru strălucitor la nivelul acoperişului şi montanţilor. La interior, clienţii vor primi noi tipuri de tapiţerie pentru scaune şi interiorul portierelor.
Sub capotă, noul C4 Picasso vine cu motorizarea diesel de 110 cai putere, care poartă acum semnătura e-HDI şi propune un sistem start-stop, menit să reducă consumul mediu până la 4.8 litri/100 de kilometri şi emisiile până la 125 de g/km.
Noul C4 Picasso pleacă de la 18.025 de euro pe piaţa din România, preţ valabil pentru versiunea pe benzină, 1.6 VTi de 120 de cai, ce vine cu o listă generoasă de dotări: 6 airbaguri, aer condiţionat manual, computer de bord, pilot automat, ABS+EBD+AFU, ESP+ASR, geamuri electrice faţă, închidere centralizată şi frână de staţionare electrică.
Pentru lansare, Citroen propune un discount de 4000 de euro la această versiune. Citroen C5 nu a scăpat de retuşurile inginerilor şi designerilor PSA. Modelul de clasă medie a primit aceleaşi lumini LED diurne, combinate cu tehnologia "light guide".
Nici noulLa rândul său, C5 adoptă tehnologia micro-hibridă e-HDi pe versiunea diesel de 110 cai putere, ceea ce face ca valoarea consumului mediu să fie de numai 4.6 litri/100 de km. Nivelul de echipare entry-level Attraction vine cu 7 airbaguri, ESP, proiectoare de ceaţă, cruise control, volan îmbrăcat în piele şi reglabil, geamuri electrice, radio-Cd cu Mp3.
Preţul de pornire pentru noul Citroen C5 facelift, în versiunea 1.6 VTi de 120 de cai putere şi nivelul de echipare Attraction, este de 22.340 de euro cu TVA. Ca şi în cazul lui C4 Picasso, C5 primeşte un discount substanţial, de 4500 de euro.
on-topic as alege oricand C5-ul in detrimentul Passatului, iar dk n-as alege C5-ul as alege 159 pt pur si simplu ca e mai avangardista, iar in segmetul asta , o alegere slaba sau paguboasa n-are cum sa fie Clar !!! - se adreseaza unui alt segment de populatie decat celor al multora parveniti de Passat de pe meleagurile mioritice care au un apt de 2 cam la bl .
Dar vis-a-vis de motorizarea de 1,6 benzina si cea diesel mi se par neinspirate avand in vedere ca, spre comparatie de Passat este o masina mai grea.