Citroen C4 Picasso va primi o nouă generaţie în cea de-a doua parte a anului curent. Până atunci, francezii au prezentat primele imagini oficiale ale noului model, inspirat puternic din conceptul Technospace expus la Salonul Auto de la Geneva din acest an. Principalele modificări vin la nivelul blocurilor optice, care au fost împărţite în două seturi de lumini. Pe de o parte, avem luminile de zi cu LED-uri, amplasate în apropierea capotei, pe când faza de drum şi faza de întâlnire au fost amplasate între luminile de zi şi proiectoare. Noul aspect al lui Citroen C4 Picasso este inspirat din conceptele recente ale mărcii franţuzeşti, nu doar din Technospace, iar rolul său este de a aduce un aer modern în gama de monovolume compacte a francezilor.
Interiorul merge pe ideea unei ambianţe luminoase, cu spaţiu din belşug şi cu toate elementele ordonate pentru a evita senzaţia de aglomerare de la bord. Francezii de la Citroen spun că au îmbunătăţit calitatea percepută a materialelor de la bord.
În plus, pasagerii beneficiază de mai mult spaţiu pentru picioare. În materie de siguranţă şi tehnologie, modelul prezintă cruise control activ, centuri de siguranţă active, sistem de asistenţă la parcare, o interfaţă multimedia cu ecran tactil şi sistemul 360 Vision, care integrează un set de camere video pentru a uşura vizibilitatea pe parcursul manevrelor de parcare. Noua generaţie a lui Citroen C4 Picasso este echipată cu platforma EMP2 a concernului francez. Aceasta este o platformă modulară care ajută la reducerea masei totale a modelului. În raport cu predecesorul său, vorbim despre o diferenţă de 70 de kilograme. Pentru moment, francezii nu au dat informaţii legate de motorizări, dar unităţile Hdi 110, HDI 150, Vti 120 şi THP 155 sunt aşteptate sub capota monovolumului compact franţuzesc.Via Citroen
Din prezentarear rezulta că vor să fie dedicat mai mult tinerilor decât familiştilor astfel cum e actualul C4 Picasso.
E bine că au menţinurt schimbătorul de viteze, la cutia automată, la volan (care din păcate acum nu mai e cu butuc fix) dar păcat că au renunţat la cele două spaţii uriaşe de depozitare de pe bord. Aşteptam noul model dar se pare că nu voi trece de la actualul meu C4 Picasso la next generation!
- bagheta cromata din jurul geamurilor portierelor. Este exagerat de bolduita. Parerea mea este ca doar incarca inutil designul si daca ar exista o optiune de a NU o avea pe masina, ar fi alegerea fericita.
- geamurile portierelor as fi preferat sa fie aliniate cu celelalte 2 geamuri laterale, ar fi dat un aspect mai inchegat.
Considera ca ti-am facut un favor ca ti-am raspuns, nu meritai.
mntsn = MSt (scria fara cont prin 2010), fost angajat kia, actualmente la vw
Singurele lucruri ce nu-mi plac la acest model sau alte modele Citroen sunt bordul ala cu ceasurile digitale si pozitionarea acestora pe mijloc + volanul ala cu partea centrala fixa. In rest arata ok.
Iar stopurile alea de la VW arata bine.
le-a dat oleaca de inspiratie la francezi!!!
@mntsn: Omule, te rog sa ma scuzi ca te-am mentionat mai sus,dar asemenea paranoici chiar nu am mai vazut de mult.
@All: Mi s-a mai spus ca lucrez pe rand la Kia, apoi la VW, mai tarziu si la altele. Va spun inca o data, NU am nicio legatura cu aceste marci! Daca aveti nevoie de alte detalii, cereti in comentarii si va asigur ca le veti avea. Important este ca fiecare dintre noi sa aiba o parere, indiferent daca ne place sau nu, iar aceasta sa fie si documentata atat cat se poate. Si, bineinteles, sa intelegem toti ca, respectand parerile altora ne respectam pe noi. Toate cele bune tuturor.
PENIBILLLL!!!!
Da si eu imi amintesc :) E clar ca mntsn = StM = MSt . A tot abramburit literele astea, dupa care si-a facut cont si StM & MSt s-au "evaporat" . Nu avea cum StM sa apara aici brusc dupa atatia ani. Doar ca i-ai reamintit vechile nick-uri. Intr-adevar, profilul e facut la misto si n-are niciun Megane. E doar o frustrare personala pentru toate datile cand si-a luat-o in freza de la mine si restul fanilor Renault.
Ontopic:
C4 Picasso denota rafinamentul tipic francez.. mult peste nemtestile de volum!
@contorsionistii realitatii care vad peste tot numai dedublari si conspiratii: fata de voi ma incearca 2 sentimente: 1.dezgust 2.mila, ca fata de orice bolnav. Si cu asta am incheiat circul.
PS: Si da, un Megane conduc in prezent. Pt cei care nu vor sa accepte asta: recunosc ca am de fapt un Bentley Mulsanne, dar imi place mie sa ma dau smecher cu Renault-ul.
@mntsn Chiar daca scoteau modelul acum cativa ani, te intreb obiectiv, cam cat reprezinta piata monovolumelor compacte (din care mai fac parte Zafira, Golf Plus, 3008) pe piata europeana? Maxim 5-6% deci cu o floare nu ai cum sa faci primavara. Daca nu au vanzari bune cu C2, C3 si C4 nu pot avea rezultate financiare bune si asta se vede in situatia PSA actuala (unde doar 208 se vinde cu adevarat bine)
Inclin mai mult spre Scenic XMOD.
B-max are acum un concurent serios
B-Max e un mini-MPV sau un monovolum de clasa mica, iar C4 Picasso e un monovolum compact, deci Citroenul asta-i intr-o clasa superioara.
Cat despre masina... mi se pare ok tot in afara de partea frontala.
Nu am o problema cu citroen-ul asta, am o problema cu farsorii precum prietenul tau mntsn si asta te deranjeaza.
Asa cum fiecare are dreptul sa spuna ca e multumit de un produs, mi se pare normal sa aiba si dreptul de a spune si ca e nemultumit. Asta nu inseamna ca tre' sa-i sarim la gat ca nu spune cum vrea x sau y.
M-am jucat un pic in Photoshop si am scos astea.
Ce parere aveti:
http://postimg.org/image/l3ulm1plh/full/
http://postimg.org/image/c07j9cniv/full/
http://postimg.org/image/q2em5ke71/full/
http://postimg.org/image/3v3zku4eb/full/
http://postimg.org/image/crcukcb75/full/
http://postimg.org/image/3s1p3jvor/full/
Mai multe detalii:
http://www.clubc4.ro/viewtopic.php?f=45&t=7540&start=30
In costul fiecarei masini sunt incluse cheltuieli de marketing considerabile....daca importatorul nu accepta sa faca niste cheltuieli minime pt a vinde acest model, cum il va intretine dupa ce il vom cumpara?
Este jenant ce se intampla in Romania cu aceasta marca. Nu ar trebui sa mai aiba drept de comercializare in conditiile in care nu isi respecta clientul si standardul de prezentare. Site-ul Citroen e lamentabil intretinut...