Citroen C4 L, primele imagini şi informaţii oficiale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Citroen C4 L este noua extensie a familiei compacte a constructorului francez. Sufixul L al noii berline compacte de la Citroen provine de la cuvântul "Lounge" şi sugerează şi dimensiunile generoase ale interiorului. Sedanul în trei volume de la Citroen va fi lansat iniţial pe pieţele din China şi din Rusia, totul în încercarea de a ataca un segment fructuos pe pieţele emergente. Pe lângă design-ul integrat cu succes în gama actuală a constructorului francez, realizat de o echipă internaţională, modelul se mândreşte cu un portbagaj de 440 de litri. Citroen C4 L va fi oferit în compania unui motor THP de 1.6 litri care oferă între 150 şi 170 CP (în funcţie de piaţă), sau cu un 1.6 VTi de 135 CP. Unele pieţe vor primi o unitate de 1.8 litri cu 16 supape şi 136 CP în locul unităţii VTi, anunţă oficialii Citroen.
Printre dotările lui Citroen C4 L se numără blocurile optice cu xenon, sistem de navigaţie cu ecran tactil de şapte inch, senzori de parcare, cameră video pentru marşarier, senzori de lumină şi ploaie, parbriz încălzit, pornire fără cheie, conectivitate USB şi Bluetooth, hărţi 3D şi multe altele.
Citroen a configurat suspensia lui C4 L pentru un confort optim, scopul lor fiind de a obţine un nou etalon de confort pentru berlinele compacte. Noul C4 L se mândreşte cu cel mai mare ampatament din segment, de 2.71 metri, cu aproximativ 10 centimetri mai lung decât un C4 hatchback.Francezii vor să producă modelul C4 L cât mai aproape de pieţele pe care îl vor comercializa, aşa că modelele vândute în China vor fi construite la uzina din Wuhan, în timp ce modelele vândute în Rusia vor fi produse de fabrica din Kaluga. Primele schiţe ale lui Citroen C4 L au fost realizate de o echipă multi-culturală în China, ca apoi să fie rafinate de o echipă din Europa. Cei de la Citroen îşi propun să adapteze modelul C4 L la nevoile fiecărei pieţe prin schimbarea nivelului de dotări standard şi a motorizărilor oferite.
Via | Citroen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Dupa ce ca e urata nici nu e utila.
Pacat de restul masinii!
Scuze!
- insemna ca rapid nu se va bate cu noul Logan, deci Logan va continua sa nu aiba concurent, avantaj Renault
- inseamna ca rapid nu va avea rival pe piata europeana, avantaj WV
- insemna ca, in cocnluzie, Citroen nu pune accent pe piata europeana incercand sa puncteze pe pietele cu adevarat importante....
eu nu visez fiabilitate de la PSA, eu am parte de fiabilitate de la PSA.
Sunt la al doilea model produs de PSA si ti-as dori sa fii la fel de multumit de vw tau precum am fost eu de cele doua modele psa.
Si este f probabil ca la anul sa trec la al treilea model PSA, respectiv DS5, daca imi place si cum merge, caci nu l-am incercat inca. Nu sunt neaparat un fan al marcii, ca doar nu primesc dividente de la ei, dar e bine sa renunti la prejudecati formate din tot felul de povesti auzite de la unul mai mecanic ca altul sau de la un prieten care are un var care are un vecin caruia i s-a stricat citroenul, si sa-ti cumperi masina care-ti place pe masura bugetului pe care il ai.
Acest C4L este de-a dreptul surpinzator.