Comentarii (12)

  • 1. Citroen-ul zici ca-i Mickey Maus cu nasul ala hidos de-au stricat tot facelift-ul!
    2. Puteau sa schimbe si ei oglinzile cu unele de la 508, C3!
    3. Peugeot-ul e chiar misto!!!!!!!!!!
    4. Nu inteleg de ce au acelasi spate, zici ca-i pre-faceliftul, daca tot au modificat fata, pot sa schimbe si spatele (macar un design nou pentru stopuri)!!!!!
    5. Singura poza a interiorului este BLEAH!!!

    Mesaj pentru Designeri: Sa va ia dr**iiiiii!!!

    Pana si Lodgy de mai jos e mai frumos decat astea!!!!!!!!!
    6 9
  • catalin
    nu am mai intalnit expresia....
    cutie de viteze / transmisie "pilotata"
    4 2
  • @Catalin
    Este vorba de o cutie manuală "pilotată" automat. Practic, nu ai pedală de ambreiaj şi nu schimbi treptele "în sistem H". Se mai numeşte şi transmisie robotizată.

    Practic, un robot operează tijele cutiei de viteze şi schimbă treapta şi ambreiajul este acţionat electrohidraulic, fără intervenţia şoferului (de unde şi lipsa pedalei). Controlul ambreiajului este hidraulic şi este realizat cu ajutorul unui actuator.

    Într-un fel, transmisia pilotată este fratele mai ieftin şi mai puţin performant (în termen de rapiditate şi eficienţă) al transmisiilor cu dublu-ambreiaj.

    Explicaţii în engleză aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Semi-automatic_transmission

    şi aici (despre SensoDrive, dar vorbim de acelaşi principiu)
    http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/psa/c3/sensodrive/sensodrive-2.html

    Te invit să studiezi şi sistemul S-CAM (extrem de apropiat de EGS) al francezilor, folosit pe generaţia precedentă a lui C4 şi nu numai. Acesta poate schimba treptele şi "în diagonală", nu doar liniar, ceea ce înseamă că poate face o trecere din treapta a cincea în treapta a treia, spre exemplu. Teoretic imposibil pentru o cutie cu dublu ambreiaj, dar posibil pentru o automată convenţională cu convertor de cuplu.

    http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/psa/c4/c4-data/c4-11.html

    http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/psa/c4/images/c415g.jpg


    Prezentarea sistemului EGS pe portalul Citroen din Regatul Unit: http://www.citroen.co.uk/our-brand/technology/#/our-brand/technology/ - alegi EGS din meniu şi urmăreşti clipul.
    3 1
  • O mica precizare in legatura cu "Salonul Auto de la Bruxelles, eveniment care are loc săptămâna aceasta."


    http://autosalon.be/en/salon/visiteur/dates-et-heures/

    The Motor Show takes place from TUESDAY 10th until Sunday 22th January 2012.
    Public days from Thursday 12 until Sunday 22 January.
    0 1
  • Cutie pilotata
    @sebastian toma - pe cutia robotizata de C1 ambreiajul nu este actionat "cu ajutorul lichidului hidraulic impins de o pompa" ci tot de un element cu actionare electronica, pilotat de un calculator. Actionarea hidraulica a ambreiajului se regaseste pe cutiile pilotate de C4, C4 Picasso etc.
    2 0
  • Cutie
    O solutie mai ieftina decat DSG-ul (2000 EUR).Masinutzele arata bine.
    2 0
  • Etienne
    Facelift
    Nu ar vrea sa imbrace si ei fetele usilor nici batuti. Cred ca e singura masina la vanzare in Europa la ora actuala la care se vede tabla atat de mult la interior, parca ar fi versiunile de baza ale batranului Matiz. In rest, numai de bine. Zvonurile spuneau ca in 2012 va aparea o noua generatie a tripletilor, dar vad ca se amana treaba pentru cine stie cand.
    2 0
  • @
    Trebuia sa rapunda cumva la tripleta germano-spaniolo-ceha.
    I-au pus niste leduri, plus un volan nou, plus mici imbunatatiri + un motor nou = nou concurent pentru ,,tripleta".
    4 3
  • peugeot 107 arata demential........
    insa nu cred ca era nevoie de un nou facelift daca generatia urmatoare apare in 2013......
    3 0
  • Tzenu, eu zic ca era. Pentru ca tocmai s-au lansat VW Up! si mai ales noul Fiat Panda si toti posibilii clienti se gandesc in primul rand la ele.
    Recunosc insa ca la clasa asta mereu mi-au placut masinutele astea 3 si le-am considerat cea mai buna alegere la nivelul asta de pret.
    7 0
  • Ma gandeam acum la o chestie, cum se face dom'ne ca numai VW are probleme cand colaboreaza cu japonezii? Uite, PSA si Toyota continua colaborarea si pentru urmatoarea generate de clasa mini, colaboreaza si cu BMW, PSA a colaborat bine si cu Mitsubishi (Outback, 4007, C Crosser), la fel a colaborat si Mercedes cu Mitsu (Colt si Smart ForFour), deasemenea Suzuki a colaborat bine si cu GM (vezi Opel Agila, Suzuki Wagon R Plus- urmas acum Splash). Doar pe cei de la VW nu-i intelege nimeni. :-?? :))
    6 0
  • Lucian77
    Daca nu au rezolvat problema ambreajului care a picat la multi proprietari de C1 si 107 intre 30 de mii si 50 de mii de km degeba au facut facelift
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru