Citroen a prezentat primele imagini ale noii generaţii C1. Aceasta va debuta la Salonul Auto de la Geneva odată cu fraţii săi de platformă, Peugeot 108 şi Toyota Aygo.
Esential4.8metri este raza de bracare a lui Citroen C1.
7inch este diagonala ecranului tactil de la bord, capabil să se conecteze la smartphone-ul şoferului.
Citroen a prezentat noua generaţie a lui C1 înainte de lansarea de la Geneva. Modelul a trecut prin aceleaşi schimbări precum fratele său francez, C1 şi 108 fiind singurii fraţi ai "tripletei" care au fost prezentaţi până acum, noul Toyota Aygo nefiind încă arătat publicului. La fel ca noul Peugeot 108, Citroen C1 va fi oferit atât în versiune cu trei uşi, cât şi în versiuni cu cinci uşi, iar modelul va beneficia şi de o versiune "Airscape", care are un acoperiş escamotabil din material textil.
La fel ca prima generaţie a modelului, noul C1 are o lungime de 3.460 milimetri, o lăţime de 1.620 milimetri şi o rază de bracare excelentă, de numai 4.800 milimetri. Specificaţiile tehnice şi motorizările sunt identice cu cele ale lui Peugeot 108. În plus faţă de 108, cei de la Citroen au dezvăluit mai multe detalii despre transmisia automată, care va fi o unitate robotizată cu cinci trepte, numită Efficient Tronic.
Citroen oferă opt nuanţe de culoare pentru exterior, alături de două versiuni cu două tonuri de culoare oferite la lansare. Interiorul modelului se mândreşte cu materiale vopsite în culori vii, acompaniate de inserţii în culoarea caroseriei.
La fel ca fratele său de platformă, Peugeot 108, noul Citroen C1 va avea şi versiuni decapotabile. Citroen-ul se remarcă prin nuanţele de culoare oferite, mai îndrăzneţe decât cele ale fraţilor săi.
Potrivit oficialilor Citroen, noul C1 va oferi un preţ competitiv în compania unor costuri reduse de întreţinere.
Acestea sunt datorate atât consumului redus de carburant, cât şi preţurilor accesibile abordate de reţeaua de service. În prezent, C1 este cel mai ieftin dintre cei trei fraţi construiţi de Citroen, Peugeot şi Toyota la fabrica lor joint-venture din Cehia, iar această tendinţă s-ar putea aplica şi la noua generaţie.
Rusinica, dragilor! Stirea a aparut pe un site de stiri generale inainte sa o preluati voi, site specializat.
Sper sa nu mi-o luati in nume de rau si sa apreciatia rolul constructiv al criticii.
Rusinica, dragilor! Stirea a aparut pe un site de stiri generale inainte sa o preluati voi, site specializat.
Sper sa nu mi-o luati in nume de rau si sa apreciatia rolul constructiv al criticii.
incepe sa devina plictisitor .... cum FIAT 500 e deformat intr-un stil maimutzaresc tipic francez, ca sa para o idee originala CITROEN
parca si cei de la rrreenault au facut asa ceva, sau nu, baietii astia din liga secunda o pun si ei de-o miutza, nu-s in stare d-altceva
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, toate casele de tuning cu renume şi-au făcut temele. Am adunat pentru voi cele mai interesante dar şi cele mai scumpe pachete introduse cu ocazia salonului elveţian. Atracţia principală? Un Mercedes S-Klasse poleit cu aur. (14.03)
Goodyear-Dunlop a prezentat la Salonul Auto de la Geneva conceptul unei anvelope echipată cu un microchip integrat, capabil să transmită informaţii către vehiculul cu care este echipată. (07.03)
Andy Palmer, şeful Nissan, a reiterat planurile companiei de a lansa un model care se va putea conduce singur până în 2020. Astfel de versiuni autonome vor fi introduse pentru fiecare model existent în gamă. (07.03)
Rusinica, dragilor! Stirea a aparut pe un site de stiri generale inainte sa o preluati voi, site specializat.
Sper sa nu mi-o luati in nume de rau si sa apreciatia rolul constructiv al criticii.
Rusinica, dragilor! Stirea a aparut pe un site de stiri generale inainte sa o preluati voi, site specializat.
Sper sa nu mi-o luati in nume de rau si sa apreciatia rolul constructiv al criticii.
parca si cei de la rrreenault au facut asa ceva, sau nu, baietii astia din liga secunda o pun si ei de-o miutza, nu-s in stare d-altceva