Din 2006 și până astăzi, Citroen a vândut la nivel global peste un milion de exemplare C1. Acum, micuțul model de oraș produs de constructorul francez primește un facelift discret.
Din punct de vedere estetic, francezii mizează pe aceleași elemente stilistice cu care ne-am obișnuit deja. Singurele modificări discrete apar în zona din spate: noile logo-uri "Citroen" și "C1". Oficialii constructorului francez spun că proaspătul C1 facelift poate fi comandat acum în două nuanțe noi de caroserie: Nude (înlocuiește Jelly Red) și Calvi Blue (înlocuiește Smalt Blue).
Pentru interior, Citroen a pregătit culori noi pentru tapițerie și pentru elementele de bord. Citroen C1 va fi disponibil cu Active City Brake, Hill Start Assist, Active Lane Departure Warning și Speed limit recognition system. Totodată, clienții vor putea comanda o cameră video pentru mersul cu spatele, acces fără cheie și sistemul de infotainment revizuit. Acesta din urmă folosește un ecran de 7 inch și este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.
Citroen spune că proaspătul C1 facelift va fi mai confortabil comparativ cu actuala versiune.În cadrul Salonului Auto de la Geneva, Toyota a prezentat Aygo facelift alături de o motorizare îmbunătățită. Așa cum era normal, C1 facelift preia propulsorul revizuit. Astfel, modelul francez va fi oferit alături de unitatea de 1.0 litri cu 3 cilindri care produce 72 de cai putere (+4 CP) și 93 Nm. Unitatea va fi cuplată la o cutie manuală cu cinci rapoarte sau la una pilotată, tot cu cinci trepte.
Pentru piața din Franța, Citroen a pregătit și două ediții speciale dezvoltate având la bază C1 facelift. Vorbim despre C1 Elle, o variantă dezvoltată în colaborare cu revista Elle care se adresează publicului feminin, și despre C1 Urban Ride, o versiune gândită de francezi pentru a scoate în evidență modul în care C1 facelift poate fi personalizat. Cele două ediții speciale nu vor fi disponibile și pe piața din România.
Încă nu au fost comunicate prețurile.
OK, mulțumesc!
Mie imi pare ca arata mai bine decat Aygo.