Citroen C-Elysée, imagini noi cu berlina low-cost a francezilor

de Sebastian Toma
Joi, 13.09.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Citroen a prezentat o galerie foto completă a lui C-Elysée, berlina sa low-cost. Viitorul rival al lui Logan va debuta în 2013 pe piaţa din România.

Esential 5 litri la sută este consumul mixt al versiunii entry-level a lui C-Elysée.
Citroen C-Elysée a fost prezentat iniţial în urmă cu trei luni, dar francezii au publicat o galerie foto extinsă a noului lor model. Berlina low-cost a francezilor doreşte să-şi atragă clienţii prin stil, fiabilitate şi durabilitate, modelul având intenţii serioase de luptă cu viitorul Logan. Motorizările lui C-Elysée dezvoltă între 72 şi 115 CP, iar versiunea de top este oferită şi în compania unei transmisii automate. Chiar şi clienţii motorizării entry-level pot opta pentru o transmisie automată, dar aceasta are doar cinci rapoarte. Debutul pe piaţa din România va avea loc la începutul anului 2013, anunţă reprezentanţii Citroen.

C-Elysée are o lungime de 4.43 metri, o lăţime de 1.7 metri şi o înălţime de 1.47 metri. Graţie dimensiunilor generoase pentru acest segment, modelul are cel mai mare amatament din rândul berlinelor de segment C, 2.65 metri, alături de un portbagaj de 506 litri. Lista de dotări include aer condiţionat cu afişaj digital, senzori de parcare spate, pilot automat şi limitator de viteză, radio-cd cu MP3 şi conectivitate Bluetooth.

Pe unele pieţe, Citroen va oferi şi elemente precum parbriz încălzit, sistem de navigaţie, cameră video pentru marşarier şi acces fără cheie.

Motorul entry-level în gama Citroen C-Elysée este un Vti de 72 CP şi 110 Nm, care se mândreşte cu un consum mediu de 5 litri la sută. Există şi un diesel în ofertă, care oferă 92 CP şi un consum mediu de 4.1 litri la sută. Citroen C-Elysée va fi disponibil cu până la şase airbag-uri, ABS şi ESP, în funcţie de piaţa pe care va fi oferit.

Via Citroen

Comentarii (9)

  • Arata foarte bine pentru un low cost si cred ca viitorul Logan va avea un rival pe masura, daca si pretul acestui Citroen va fi comparabil.

    P.S.: Nu inteleg de ce au amplasat comenzile pt geamurile electrice la fel de neinspirat ca si la Logan :D
    21 4
  • ...poate skoda rapid va avea un rival ....serios
    21 7
  • NU are cum sa fie un concurent pentru Logan, din prisma pretului. Nici un producator "mare" nu este capabil, momentan, sa ofere un pret apropiat de Logan. Cu siguranta, acest Citroen va avea un pret de pornire ce va depasi 10.000 euro.
    Este posibil ca sa nu vedem in viitor alt model la pret de Logan, deoarece, ma gandesc, ca nu va risca nimeni sa faca compromisuri calitative atat de mari. Este pana la urma vorba si de imaginea marcii. Renault si-a permis, deoarece a construit Logan sub sigla Dacia.
    23 4
  • Mitica
    Linia de design Citroen dusa la un nivel low cost arata...destul de jalnic. Au incercat sa ofere un design frumos pe o parte dar s-au limitat la forme si materiale low cost in alta parte, combinat arata urat. Parerea mea.
    8 15
  • BaditzaEx
    ce bine arata in poza 51 :))
    3 2
  • Decebal
    Cred ca va fi un rival pentru Rapid nu pentru Logan.Parca si ei au anuntat ca va fi un LOW cost dar nu asa de LOW ca Loganu.Loganu este ceva de genu LLOW Cost.
    11 1
  • Tot ce scot astia (Rapid,Elysee,etc) nu vor avea niciodata pretul Loganului. Vor fi mai scumpe cu cateva mii. Varianta ,,full" al Loganului va avea pret mai mic ca varianta de baza a acestor modele.
    See ya.
    12 1
  • Pana la Logan are rival Peugeotul frate de platofrma (si cam tot mai putin faruri si stopuri) de infruntat.
    1 0
  • Peugeot 301
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru