Citroen C-Cactus de serie va fi mult mai conservator decat conceptul
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fanii Citroen stiu deja ca C-Cactus, conceptul dezvaluit de francezi in 2007 la Salonul Auto de la Frankfurt, se indreapta catre productie. S-a zvonit intr-o perioada ca versiunea de serie ar putea fi de fapt un model low-cost capabil sa rivalizeze cu Logan-ul. Noi informatii spulbera insa misterul care inconjoara viitorul model francez.
Se pare ca versiunea de productie va renunta la o serie de idei inovative propuse de concept, dupa ce mai multe studii au aratat o anumita reticenta a publicului. Mai exact, potentialii clienti nu au fost incantati de ideea unei masini fara plansa de bord, cu instrumente adunate in jurul volanului. De asemenea, Citroen se gandeste sa renunte si la sistemul inovator de deschidere a geamurilor si sa adopte in continuare unul electric, conventional, mai simplu de utilizat.
Frederic Banzet, presedintele Citroen, a declarat ca, desi va renunta la o serie de elemente ale conceptului, C-Cactus va ramane o masina esentiala. Ceea ce inseamna ca echipamentele de ultima generatie si gadget-urile vor trece pe locul doi, prioritatea fiind aceea de a dezvolta o masina ieftina si eficienta.
Cu toate acestea, modelul isi va pastra identitatea de marca, urmand sa fie regasit tot in gama Citroen si nu in cadrul unui nou brand low-cost asa cum se zvonea.Citroen lucreaza in prezent si la un inlocuitor pentru C6, care desi va pastra titulatura de varf de gama, va fi complet diferit de modelul actual. Potrivit declaratiei facute de Banzet, Citroen va incerca ceva diferit, insa formatul nu este momentan cunoscut. In presa se vehiculeaza informatii despre un potential crossover.
Banzet a declarat ca se simte nevoia unui varf de gama, care sa exploateze la maxim resursele designerilor si inginerilor, procesul de creatie urmand sa fie folositor intregii linii de modele, care ar urma sa imprumute astfel o serie de elemente.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
Comentarii (0)