Constructorul francez Citroen împlinește 103 ani de existență în acest an. Pentru a marca acest moment, dar și pentru a semnala o nouă epocă pentru brandul cu sediul la Poissy, Citroen a dezvăluit un logo nou, precum și o identitate de marcă nouă.
Noua siglă Citroen este a zecea în cei 103 ani de existență a mărcii și este puternic inspirată de prima siglă, utilizată în 1919, fiind, în esență, o reinterpretare modernă a acelei prime sigle. Odată cu noua identitate vizuală, Citroen își impune misiunea de a oferi o mobilitate cu zero emisii accesibilă, dar și de a extinde pricipalele valori ale mărcii: accesibilitate, îndrăzneală și stare de bine a clienților.
Sigla nouă își va face prima apariție oficială la un nou concept, care va fi prezentat la sfârșitul acestei luni. Noua siglă o va înlocui treptat pe cea veche și va fi văzută la toate modelele mărcii începând cu a doua jumătate a lui 2023.
Ca design, noua siglă încorporează celebrele „deux chevrons”.
Acestea sunt acum mai late și mai proeminente și sunt înconjurate de către un cadru oval vertical mai moale. Odată cu adoptarea noului logo, Citroen anunță și o nouă direcție a limbajului de design.De asemenea, Citroen introduce și noua semnătură de marcă „Nothing moves us like Citroen”. În plus, noua siglă va fi vopsită în mai multe culori, în funcție de model și de preferințele clienților.
Așa cum am precizat, noua siglă Citroen va debuta la un concept nou, iar aceasta va fi adoptată în întregime în a doua jumătate a anului viitor.
via Citroen
Era un banc (adevărat), că atunci când vă simțiți inutili, să vâ gândiți că SUA le-au trebuit 20 de ani și 2000 miliarde de dolari ca să-i schimbe pe talibanii de la putere în Afganistan cu... talibani.
Cred că așa se simt acum și designerii de la Citroen.
Usor, usor, europenii o sa se uite cu mandrie doar catre trecut.
C4 Cactus 2015, luata de noua, 86k km in prezent.