Esential
4,2 | metri măsoara conceptul Citroen C-Cactus. |
Citroen pregăteşte o surpriză de proporţii pentru publicul prezent anul acesta în cadrul Salonului Auto de la Paris. Constructorul francez intenţionează să dezvăluie un nou brand la salonul parizian, un brand destinat publicului tânăr şi nu celui care îşi doreşte o maşină low-cost, aşa cum mulţi anticipau.
Brandul va deveni astfel a patra ramură Citroen, după gama actuală de modele, versiunile premium DS şi variantele familiste Picasso. Declaraţia a fost făcută chiar de Jean-Pierre Ploue, şeful departamentului de design Citroen, care neagă cu vehemenţă ideea unui brand de vehicule low-cost.
Ploue a declarat că "noul brand nu va fi definit de preţ, ci de simplitate şi inovaţie în design. Această familie de vehicule va fi destinată celor care pun mare preţ doar pe valoarea pură a designului, mai exact generaţia iPod", a subliniat Ploue.
Designerul a refuzat să vorbească despre numele viitoarei game, dar a promis că publicul va fi şocat de modalitatea de abordare a brandului, care se rupe astfel de tradiţie.
Ploue face referire la spiritul inovativ al legendarului 2CV, care a servit de altfel şi ca model inspirativ.Liniile de design vor purta însă marca propusă deja de conceptul C-Cactus, expus în 2007 la Salonul Auto de la Frankfurt şi definit atunci de critici ca fiind "prea provocator". Conceptul de 4.2 metri lungime aparţinea segmentului compact şi propunea un design inovativ şi un interior complet diferit de ceea ce oferise până atunci Citroen.
via | 4wheelsnews
Wow!
Astept noua marca !