Deși criza mondială de semiconductori a afectat semnificativ producătorii de mașini, Citroen este printre puținii care au înregistrat vânzări în creștere, la nivel mondial, în 2021. Astfel, marca franțuzească a vândut 796.868 de mașini la nivel mondial, ceea ce înseamnă o creștere de 7% față de nivelul din 2020.
Cele mai multe exemplare au fost comercializate în Europa, cu 624.140 de unități înmatriculate pe continentul nostru. Asta se traduce printr-o creștere de 1.2% față de 2020. Citroen a înregistrat cele mai mari creșteri în America de Sud, cu un plus de 39%. În Africa și în Orientul Mijlociu au fost înregistrate creșteri de 12%, iar în India și Asia-Pacific, vânzările au crescut cu 14%.
Creșteri au fost înregistrate și în Franța, acolo unde au fost vândute 228.479 de mașini. Ca număr de vehicule vândute, piața din Franța este urmată de cele din Italia, Spania și Marea Britanie.
Tot în 2021, Citroen s-a impus și pe piața din China, unde numărul de vânzări s-a dublat față de nivelul din 2020, cu 41.391 de exemplare înmatriculate.
Cel mai bine vândut model la nivel mondial a fost C3, cu aproape 200.000 de exemplare vândute.
Acest lucru se traduce printr-o creștere de 10% față de nivelul înregistrat în 2020.via Profit
Comentarii (4)