Chiar dacă fanii mărcii suferă după ce oficialii au declarat că un înlocuitor pentru Phaeton nu va sosi prea curând, în China mai există speranțe. Modelul local Volkswagen Phideon poate fi considerat un sedan vârf de gamă, cu accente premium, adică un urmaș demn de Phaeton.
Cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai, Volkswagen a decis să extindă gama lui Phideon cu o versiune PHEV, adică alimentată la priză. Aceasta devine astfel primul model Volkswagen hibrid construit în China. Propulsia este asigurată de un motor pe benzină de 2.0 litri, cu patru cilindri, asociat unui agregat electric și unei baterii litiu-ion.
Chiar dacă nu a oferit foarte multe detalii despre capacitățile mașinii de a rula doar în mod electric, Volkswagen a precizat că valoarea medie a consumului va fi de numai 2.3 litri. De asemenea, autonomia maximă a mașinii, rezultată prin combinarea resurselor de energie înmagazinate în baterie cu benzina din rezervor, se va opri la 850 de kilometri.
Asemeni majorității modelelor electrice, noul Volkswagen Phideon PHEV poate oferi mai multe moduri de rulare. Există unul automat, unul pur electric și unul care poate conserva energia bateriei.Schimbările estetice nu presupun prea multe noutăți. Există lumini diurne de tip LED sub forma literei C, mai multe logo-uri PHEV, o priză de alimentare cu energie electrică și câteva accesorii aerodinamice. Interiorul promite materiale premium, un sistem audio de calitate și un sistem multimedia de 9.2 inch.
phaeton-ul original arata mai bine in hainele clasice decat acest modernism imbracat in led-uri
- Salut! Am un Phideon.
- Cum ai spus?
- Phideon! Un Phideon!
Ma intreb oare ce au zis cei din conducere cand a venit omul si a zis noua noastra masina pe care o sa o scoatem pe piata sa va numi Phideon??
...
@automarket
la "Esential": 2.3 litri este autonomia totală ???
nu neaparat ca ar avea importanta, pentru ca valorile oricum sunt de domeniul unui film SF de categoria B dar orisicat....
pentru fanii marcii recomand un SF pe masura vrajelilor legate de consum: "Battle of Los Angeles".
:)
mai bine ii spuneau Duffy Duck....era mai simplu, mai neaos.
In schimb, prin ochii unui roman sadea se vede doar un păsat (mai precis acelasi carnat pe varza cu o bere calda alaturi) ce revendica un loc in gastronomia moleculara.
Mi se pare super ideea de a fi alimentat la priza, mai nasol e ca dupa cei 850km tr sa strangi cablul, sau poate o fi ca la aspirator