În anii '50, Vanwall era o echipă de Formula 1 fondată de Tony Vandervell și de mai celebrul Colin Chapman (părintele Lotus). Legendarul Stirling Moss se afla pe lista de piloți, alături de alte nume ca Maurice Trintignant și Tony Brooks.
Acum, compania vrea să intre în Campionatul Mondial de Anduranță. În plus, intenționează să lanseze și un model de stradă, mai concret un hot hatch cu zero emisii.
Botezat după fondatorul companiei, noul model urmează să fie replicat în doar 500 de exemplare. Primele livrări sunt programate pentru al treilea trimestru din 2023.
Vanwall Vandervell mizează pe un design retro, cu o serie de elemente exterioare confecționate din fibră de carbon. Jantele măsoară 22 de inch în diametru.
Interiorul nu apare în aceste imagini digitale, dar producătorul susține că pasagerii vor regăsi aici materiale fine, inclusiv piele naturală, dar și fibră de carbon expusă.
Hot hatch-ul cu zero emisii va fi disponibil în două versiuni: S și S Plus.
Dacă prima va oferi 320 CP, suficient pentru o repriză 0-100 km/h în 4.9 secunde, și o autonomie de până la 450 de kilometri, cea de-a doua promite performanțe de invidiat. Sistemul de propulsie va dezvolta, în cazul ei, 588 CP, astfel că va atinge 100 de km/h în 3.4 secunde.
Cu o singură încărcare, Vandervell S Plus va putea acoperi până la 420 de kilometri.
Indiferent de alegerea făcută, sistemul de tracțiune integrală va fi standard.
Așa cum spuneam, producția va fi limitată la doar 500 de exemplare. Prețul unei mașini pornește de la 128.000 de euro.
via Motor1
Seamănă cu MG ZR.
Bate o tonă de sportive
termice care ar gâfâi cu gălăgie
Mike, mașinile sunt sa ne facem treaba si nu sa ne dam ceata sa nu măsuram accelerația.
Dacă discutam de eficientă, cost/km incluzând prețul de achiziție, posibilitatea de a folosii o electrică si in ce condiții atunci nici o problema, hai cu soluții recomandări etc.
Totuși as avea așteptări ca mai “crești” si tu, nu mai impresionezi pe nimeni cu aceleași remarci, si nici nu susțin convingerile tale referitor la electrice.
Crezi ca cine are bani de un Ceed sau de o Corola își ia astfel de masini si îl interesează accelerația si alte prostii???
Sper ca am reușit sa ajung la logica ta si sa ne mai scutește de afirmații repetate si fără sens.
Astfel de masini (ca in acest articol), practic nu contează la ceea ce tu faci propagandă si susții orbește… doar la categoria hobby si pasiune.
nu inteleg de ce producatori de mare serie nu adopta astfel de linii, care cred eu ca ar veni manusa pe cateva modele precum golf, A3, seria 1 sau impreza. se tot aleg, in schimb, din ce in ce mai frecvent designuri efeminate, terne, sablonard-corporatiste, care sa nu supere pe careva. si o zic fara sa am nimic contra femeilor in general sau cu corporatiile sau cu cei care se simt confortabil sa se stie "in rand cu lumea" sa nu care cumva sa faca un pas in lateral, e ok pentru ei aceia, sa fie sanatosi, dar eu unul n-as putea trai intr-un conformism pe toate planurile.
de fapt imi dau singur explicatia, ca o stiu...designul tern si mass-appealing face volume, pe cand cel curajos-individualist e doar o nisa pentru cativa, iar cum toti vor vanzari cat mai mari....iata ce avem.
pff cred ca tre' sa imi dau 2 palme sa-mi revin..am inceput sa sun ca inexopixu
Va fi cumpărată numai de proștii bogați.