Cine da mai mult preia Daewoo!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Compania Automobile Craiova va fi vanduta, in cazul unui punctaj egal al firmelor participante, investitorului care a oferit cel mai mare pret pentru actiuni, suma care va trebui platita in termen de zece zile de la semnarea contractului, anunta Mediafax.
Ofertele finale de cumparare de actiuni vor fi evaluate in functie de documentele tehnice si financiare anexate, care vor fi depuse separat, in plicuri sigilate, conform Memorandumului privind strategia de privatizare a Automobile Craiova, aprobat, miercuri, de Guvern.
Ofertantii vor trebui sa prezinte un plan de afaceri pe o perioada de patru ani in care sa mentioneze elementele tehnice, economico-financiare, sursele de finantare, dezvoltarea pietei. Cea mai buna oferta va fi selectata de catre Comisia de privatizare prin aplicarea grilei de punctaj.
Investitorii vor fi departajati in functie de pretul oferit pe actiune, investitiile asumate pentru modernizarea capacitatilor de productie a autoturismelor de pe platforma Automobile Craiova, angajamentul ofertantului de a ajunge in al patrulea an de la privatizare la un nivel de integrare de minim 60% si realizarea unui volum al productiei de 200.000 de autoturisme in al patrulea an investitional de la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor.
Din punctajul final acordat de catre Comisie, pretul oferit pe actiuni va avea o pondere de 35%, iar investitiile pentru modernizarea capacitatilor de productie a autoturismelor vor avea un punctaj de 20%. Planul privind nivelul de integrare va avea o pondere de 20%, iar volumul de productie propus de investitor va fi notat tot cu 20%. Fiecare dintre cele patru elemente de departajare pentru stabilirea ofertei castigatoare va fi punctat separat.
Comisia de privatizare va puncta doar acele investitii pentru care se specifica angajamente de garantii si care se vor realiza in primii patru ani. Investitiile angajate vor fi garantate prin constituirea unei garantii reale mobiliare asupra pachetului de actiuni vandut. Comisia nu va acorda niciun punct daca angajamentul ofertantului se refera la o perioada mai mare de patru ani si/sau la un nivel de integrare mai mic de 60%. Daca ofertantul nu se angajeaza sa realizeze un volum al productiei de 200.000 de autoturisme in al patrulea an investitional de la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor, atunci Comisia de privatizare nu va acorda nici un punct.
AVAS a publicat vineri anuntul de privatizare a societatii Automobile Craiova, care detine fabrica Daewoo Automobile Romania, si asteapta pana la 5 iulie oferte pentru pachetul de actiuni reprezentand 72,4% din capitalul social.
Producatorii americani General Motors si Ford, precum si firma rusa JSC Russian Machines, parte a unui grup detinut de magnatul Oleg Deripaska, si-au exprimat deja interesul pentru preluarea uzinei auto.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
GM , Ford is prea neseriosi p Daewoo...
oricum asteptam falimentul companiei mama de cand am auzit de ei.... de prin 94.... imi inspirau ""incredere""