Toţi marii constructori auto au înţeles că pot face bani mulţi din personalizarea modelelor pe care le produc. Dorinţa de a avea o maşină unică aduce bani în vistieria mărcilor auto.
Cel mai nou brand care a înţeles asta este Peugeot. Francezii vor lansa la Salonul Auto de la Geneva, la începutul lui martie, conceptul Traveller i-Lab VIP 3.0 Shuttle. După cum o sugerează şi numele, este vorba despre o versiune de lux a modelului Traveller, echipată cu tot ce şi-ar putea dori un client care petrece mult timp pe drumuri: de la materiale de calitate şi confort, la gadget-uri de ultima generaţie.
La nivel exterior, conceptul se remarca prin culoarea unică de caroserie, Cooper Brown, prin jantele cu model deosebit şi prin uşile laterale acţionate electric prin simpla trecere a piciorului pe sub maşină. Este funcţia de deschidere fără mâini pe care o vedeam până acum la nivelul portbagajului.
Via Peugeot
Dar Peugeot? Premium/Lux/Fitze nu era treba lui DS? Astia-s la fel de zapaciti precum Hyundai/Kia. 2 marci identice. Candva Citroen era mai presus decat Peugeot. Dar pentru mandria familiei Peugeot care conduce concernul, au pus marca Peugeot pe o treapta superioara, urmata de Citroen ca masina de buget, dar, culmea, DS e premium peste Peogeot. Cum zicea cineva pe-aici mai demult, o Dacie premium peste Renault.
Ciudat.
Orice producator auto mare poate face un interior luxos, daca isi propune sau la cerere.
Mai cu seama Peugeot care detine Faurecia, firma specializata in asa ceva.