Suntem convinși că foarte multă lume cunoaște glumele cu Chuck Norris apărute pe internet în ultimii ani. Iar acest lucru a propulsat pagina de Facebook a actorului la aproximativ 6.5 milioane de fani.
Totuși, să nu uităm că Chuck Norris este un actor bun, un sportiv desăvârșit și un profesionist în tot ceea ce a făcut până acum. Toate aceste lucruri i-au determinat pe reprezentanții Fiat Professional, divizia de vehicule utilitare a italienilor, să-i ofere lui Chuck Norris un contract prin care să devină ambasadorul brandului.
"Aceste atuuri fac din Chuck Norris o personificare a valorilor brandului Fiat Professional: determinare, fiabilitate, dinamism, competență și apropierea către client", spun oficialii diviziei de utilitare Fiat.
Actorul în vârstă de 77 de ani va face parte din următoarea campanie de promovare, proiect care va demara în luna iunie.
Rămâne de văzut cum se vor folosi italienii de faima actorului pentru că nu trebuie să uităm un lucru: mașinile se asigură întotdeauna de două ori când Chuck Norris trece strada.
Comentarii (3)