Chrysler va fi unul din sponsorii filmului Terminator 4
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Producatorul american Chrysler a primit recent un ajutor din partea guvernului, in valoare de 4 miliarde de dolari. Compania era in pragul falimentului si nu ar fi putut sa isi plateasca furnizorii fara imprumutul primit de la stat. Dupa ce au trecut peste aceasta problema, directorii Chrysler au concediat peste o treime din angajatii lor.
In ciuda acestor dificultati intampinate de americani, Chrysler a semnat un contract cu producatorii filmului Terminator: Salvation, in urma caruia modelele Chrysler vor aparea in diferite secvente scurte ale filmului. Oficialii companiei americane au refuzat sa declare valoarea acestui contract.
Directorul media al companiei Chrysler a motivat semnarea acestui contract prin faptul ca marca americana a fost prezenta si in primele trei filme din seria Terminator, asa ca era si normal sa continue colaborarea. Banii primiti de producatorul american puteau fi cheltuiti pe numeroase alte strategii de marketing, dar timpul ne va arata daca specialistii in marketing ai companiei Chrysler au procedat corect prin aceasta miscare.
Un posibil dezavantaj al acestei aparitii este faptul ca modelele Chrysler sunt deja cunoscute de publicul american, iar o aparitie scurta intr-un film de actiune nu ar avea potentialul de a reinvia vanzarile marcii in America de Nord. Chrysler ar putea sa ceara inca trei miliarde de dolari de la guvernul american cand isi vor prezenta planul de restructurare in fata senatului, in decursul lunii viitoare.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Grupul Volkswagen și-a propus să vândă 15% din acțiunile mărcii Traton, un producător de camioane. Tranzacția va avea loc în prima jumătate a acestui an și ar urma să valoreze aproximativ 2 miliarde de euro. (23.01)
-
Analiștii Brand Finance au concluzionat că Toyota este cel mai valoros brand auto. În topul constructorilor de automobile, niponii sunt urmați de Mercedes-Benz și de Grupul Hyundai. (22.01)
-
Fiat a fost, și în 2024, cea mai vândută marcă a gigantului Stellantis, pentru al patrulea an consecutiv. La nivel global, italienii au comercializat peste 1.2 milioane de mașini. (22.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
Comentarii (1)