Chrysler revine la vechiul logo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chrysler revine la traditiile americane. Primul indiciu este adoptarea vechiului logo - Pentastarul.
Despartirea dintre Chrysler si Daimler aduce o serie de schimbari pentru compania americana.
Una dintre primele marturii care confirma intoarcerea brandului Chrysler la traditiile americane este renuntarea la actuala sigla si revenirea la cea veche. Pentastarul, vechea sigla Chrysler, a fost abandonata in 1998, odata cu formarea grupului DaimlerChrysler.
Vestea revenirii la vechea sigla a aparut in urma unui email emis de conducere catre angajatii companiei. Noul logo nu va identic cu originalul, unele ajustari fiind necesare pentru a primi o infatisare moderna.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)