Chrysler revine la vechiul logo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chrysler revine la traditiile americane. Primul indiciu este adoptarea vechiului logo - Pentastarul.
Despartirea dintre Chrysler si Daimler aduce o serie de schimbari pentru compania americana.
Una dintre primele marturii care confirma intoarcerea brandului Chrysler la traditiile americane este renuntarea la actuala sigla si revenirea la cea veche. Pentastarul, vechea sigla Chrysler, a fost abandonata in 1998, odata cu formarea grupului DaimlerChrysler.
Vestea revenirii la vechea sigla a aparut in urma unui email emis de conducere catre angajatii companiei. Noul logo nu va identic cu originalul, unele ajustari fiind necesare pentru a primi o infatisare moderna.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)