Chrysler isi promoveaza revenirea
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chrysler a demarat inca o campanie publicitara aparent ilogica in presa scrisa din Statele Unite ale Americii. Campania precedenta avea ca scop multumirea poporului american pentru sprijinul acordat in vederea obtinerii unui imprumut de la stat. De data aceasta insa, Chrysler doreste sa atraga atentia publicului asupra noii companii pe care o vor forma.
Dupa ce Chrysler a intrat sub protectia legii falimentului, americanii incearca sa sublinieze beneficiile pe care le va avea noua companie, cum ar fi schimbul de tehnologie cu grupul Fiat si garantia extinsa a trenului de rulare. Ceea ce este neobisnuit la aceasta reclama este faptul ca au fost prezentate trei modele, dintre care doua sunt inca in stadiul de concept sau de dezvoltare. Singurul model de productie prezentat in acest anunt este Jeep Grand Cherokee.
Pe langa asta, Chrysler a ales sa isi faca publicitate in presa scrisa, la radio si la TV, dar internetul este inca un domeniu neatins pentru aceasta companie. Chrysler a prezentat aceasta campanie pe site-ul sau de stiri, intitulat The Scoop, dar nu a mers mai departe cu o campanie de publicitate online.
Via | TheScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Conceptul Italdesign Quintessenza este un pick-up coupe electric. Acesta are 4 motoare electrice, fiecare motor fiind integrat în roată. În total, mașina dezvoltă 2.000 de cai putere. (21.01)
-
Constructorul britanic de automobile anunță că, în 2026, va lua startul la celebrul Raliu Dakar și în Campionatul Mondial de Rally-Raid, cu un prototip bazat pe modelul Defender OCTA. (21.01)
-
Alfa Romeo adaugă o nouă serie specială în gama sa de 3 modele pentru anul 2025. După anunțarea seriei speciale Tributo Italiano la sfârșitul anului 2023, Alfa Romeo a prezentat seria următoare, denumită Intensa, la Salonul Auto de la Bruxelles. (20.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Ciudat si ca desi sunt practic in faliment dau banipe campanii de genul asta in loc sa isi canalizeze toate resursele spre a forma noua companie si mai ales portofoliul ala de produse care ii va face din nou profitabili.
Faptul ca vor reveni asa usor din "Chapter 11" nu il poate garanta nimeni cum dealtfel nici ca italienii chiar vor duc e ceva la capat cu Chrysler. Pana acum Fiat are parte de o mare campanie de comunicare si e pe buzele tuturor fara sa il coste nimic, doar niste promisiuni pe care nimeni nu garanteaza ca le va putea respecta.