Grupul Chrysler a prezentat rezultatele sale financiare pe 2012 şi a anunţat planurile sale pentru perioada 2013-2016. Prima schimbare vine la nivelul gamelor Dodge şi Chrysler, care trebuiau să primească două modele mici, produse de Fiat în Europa, la care americanii au decis să renunţe. Deşi nu vor mai lansa cele două modele în următorii trei ani, produse Fiat şi Alfa Romeo vor fi vândute în Statele Unite ale Americii, totul pentru a adapta portofoliul la cerinţele actuale ale pieţei şi la ţintele de profit.
Gama SRT nu va primi niciun produs nou până la generaţia 2016, când proaspăt-lansatul Dodge Viper va primi un facelift. Însă, modele precum Challenger, Charger şi Chrysler 300 vor primi versiuni SRT cu facelift în 2014. Între timp, Alfa Romeo încă are un model pe care vrea să îl lanseze în 2013, cel mai probabil 4C, dar de acolo până în 2015 nu se va mai întâmpla nimic nou pentru Alfa, când va lansa patru modele noi. Planurile de produs dezvelite de americani nu prezintă nici numele şi nici segmentele noilor modele pe care le vor lansa în următorii ani, ci doar numărul acestora şi împărţirea pe mărci.
Planul Alianţei Fiat-Chrysler în următorii trei ani vizează reducerea costurilor de dezvoltare ale produselor noi pe măsură ce se încearcă debutul pe mai multe pieţe şi revenirea în Statele Unite ale Americii.
Fiat şi Chrysler încearcă o abordare precaută la situaţia economică globală, încercând să evite riscurile prea mari legate de o ofensivă majoră de produs care ar putea să nu fie recompensată cu vânzări la nivelul aşteptărilor.Via AutomotiveNews (înreg.)
Pentru Alfa parca era 2014 preconizat pt viitorul Giulia, acum pana in 2015 nu se intampla nimic, in afara de 4C, si pt ca mi-am amintit....@ztele, la un articol din decembrie spuneai ca succesorul lui 159 a fost aproape terminat "inca de anul trecut", adica din 2011 si ca mai sunt niste " retusuri ca nu-i place lui Marchionne" ....pt un fan Alfa ori ai fost prost informat ori ai exagerat intentionat, pt ca stii ca producita lui 159 s-a oprit la sfarsitul lui 2011, deci cum sa fie terminat succesorul tot atunci si apoi il retuseaza vreo 3 ani asa, iar argumentele principale fiind niste link-uri cu declaratii "oficiale", dar cred ca stiai ca au fost niste simple schite ce nu i-au placut lui Marchionne, dar asta este cu totul altceva.
Asadar 2015 pt Giulia...ar fi bine sa fie ceva deosebit pt ca dupa parerea mea este un model capital pt Alfa.
Stie ce vrea. Are un plan bine pus la punct si cred ca deja aduce un profit bun Fiat-ului chiar daca vanzarile din Europa sunt un dezastru.
Vinde bine in Brazilia, iar in SUA a dat lovitura cu FIAT 500.
Daca pune si Alfa pe picioare, chiar va fi admirat.
Bravo lui. Multi plang de mila Fiat-ului.
Cainii latra, caravana trece.
Nu stiu ce se intampla cu Giulia, din ce-am mai citit recent, cica trebuia sa fie lansat anul acesta. Probabil recesiunea a afectat planurile Fiat.
www.autoguide.com
Sunt destept in continuare, tarane.