Chrysler: Creştere de 300% a profitului în primul sfert al anului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Grupul Chrysler a obţinut cel mai bun rezultat din ultimii 13 ani, înregistrând un profit de 473 milioane de dolari în primul sfert al anului. Rezultatul concernului este şi mai impresionant dacă ne uităm la valoarea anunţată în aceeaşi perioadă a anului trecut – 116 milioane de dolari. Directorii Chrysler motivează creşterea pe fondul vânzărilor sporite de pe piaţa din Statele Unite ale Americii, unde Chrysler a vândut cu 40% mai multe unităţi faţă de primul sfert al anului trecut.
Cel mai bun rezultat al Grupului Chrysler până la cel din primul sfert al anului 2012 a fost atins în cel de-al treilea sfert al anului 1998. Coincidenţă sau nu, venitul net de 682 de milioane de dolari înregistrat la vremea respectivă a fost atins după ce Chrysler a fost cumpărat de Daimler. Venitul net al Chrysler a crescut cu 25% în primul sfert al anului 2012 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce datoriile corporaţiei au scăzut la valoarea de 1.33 miliarde de dolari, faţă de 3.4 miliarde de dolari atinse în martie 2011.
La nivel global, vânzările Grupului Chrysler au atins 523.000 de unităţi în primul sfert al anului, cu 33% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cota de piaţă a concernului a crescut de la 9.2 la 11.2 procente în această perioadă.
Cei de la Chrysler se bucură şi de un rezultat istoric pe piaţa din Canada, unde au reuşit să fie lideri de piaţă cu o cotă de 15 procente din totalul vânzărilor pe primul sfert al anului.Via | Chrysler
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Nimic din toate astea nu conteaza... Chrysler a deventi pur si simplu super profitabil. Bravos.
Oricum vand foarte bine si la preturi convenabile si sper sa scoata modele cat mai multe.
Cea de pe 300C e platforma dezvoltata in comun.
Si tu cam exagerezi cu tehnologia americana, acum cativa ani erau in situatie de faliment alaturi de GM si Ford, au fost preluati de Fiat, si vorba lui felix, peste noapte asa au ajuns la profit de 300%, dc nu s-au descurcat singuri ma intreb eu, si cand ma gandesc ca Fiat s-a cam sacrificat pt piata din Europa cu o puzderie de modele rebranduite, gen sigla Lancia pe caroseria lui 300C, oribil, dar asta e, au si ei de castigat in materie de bani, dar mai usor cu tehnologia Chrysler, ei din patria cutiilor automate aveau niste cutii total depasite, super puturoase cu maxim 4 trepte si care consumau f mult, asta pana acum cativa ani, deci ce coincidenta cu Fiatu-ul, incredibil.
Ai condus un SRT8 de 6.1L sau 6.4L?Trebuie ca nu.Fiat a salvat Chrysler?Nah!Te intreb si pe tine:ai vazut noile modele?Ai vazut interioarele?Nah!Calitatea este cu mult peste cea a cutiilor de coca-cola din japonia.Ai pus vreodata un tester pe un Chrysler,ca sa vezi ce are pe el?Vei vedea ca nu are doar o singura unitate centrala.Adevarul este ca americanii au inceput sa sufle puternic in ceafa europenilor.Va place, nu va place,asta e adevarul!
Iar ca tot amintesti de SRT de 6.4L...ala e un varf de gama supersportiv, eu ma refeream la mare parte dintre modelele obisnuite iar faptul ca actualelel interioare sunt de calitate n-ar trebui sa fie privit ca un lucru extraordinar, trebuiau sa aiba de mult asta, dar cum n-au avut acum pare ceva iesit din comun, nu o normalitate