Chrysler: Creştere de 300% a profitului în primul sfert al anului
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Grupul Chrysler a obţinut cel mai bun rezultat din ultimii 13 ani, înregistrând un profit de 473 milioane de dolari în primul sfert al anului. Rezultatul concernului este şi mai impresionant dacă ne uităm la valoarea anunţată în aceeaşi perioadă a anului trecut – 116 milioane de dolari. Directorii Chrysler motivează creşterea pe fondul vânzărilor sporite de pe piaţa din Statele Unite ale Americii, unde Chrysler a vândut cu 40% mai multe unităţi faţă de primul sfert al anului trecut.
Cel mai bun rezultat al Grupului Chrysler până la cel din primul sfert al anului 2012 a fost atins în cel de-al treilea sfert al anului 1998. Coincidenţă sau nu, venitul net de 682 de milioane de dolari înregistrat la vremea respectivă a fost atins după ce Chrysler a fost cumpărat de Daimler. Venitul net al Chrysler a crescut cu 25% în primul sfert al anului 2012 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce datoriile corporaţiei au scăzut la valoarea de 1.33 miliarde de dolari, faţă de 3.4 miliarde de dolari atinse în martie 2011.
La nivel global, vânzările Grupului Chrysler au atins 523.000 de unităţi în primul sfert al anului, cu 33% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cota de piaţă a concernului a crescut de la 9.2 la 11.2 procente în această perioadă.
Cei de la Chrysler se bucură şi de un rezultat istoric pe piaţa din Canada, unde au reuşit să fie lideri de piaţă cu o cotă de 15 procente din totalul vânzărilor pe primul sfert al anului.Via | Chrysler
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Nimic din toate astea nu conteaza... Chrysler a deventi pur si simplu super profitabil. Bravos.
Oricum vand foarte bine si la preturi convenabile si sper sa scoata modele cat mai multe.
Cea de pe 300C e platforma dezvoltata in comun.
Si tu cam exagerezi cu tehnologia americana, acum cativa ani erau in situatie de faliment alaturi de GM si Ford, au fost preluati de Fiat, si vorba lui felix, peste noapte asa au ajuns la profit de 300%, dc nu s-au descurcat singuri ma intreb eu, si cand ma gandesc ca Fiat s-a cam sacrificat pt piata din Europa cu o puzderie de modele rebranduite, gen sigla Lancia pe caroseria lui 300C, oribil, dar asta e, au si ei de castigat in materie de bani, dar mai usor cu tehnologia Chrysler, ei din patria cutiilor automate aveau niste cutii total depasite, super puturoase cu maxim 4 trepte si care consumau f mult, asta pana acum cativa ani, deci ce coincidenta cu Fiatu-ul, incredibil.
Ai condus un SRT8 de 6.1L sau 6.4L?Trebuie ca nu.Fiat a salvat Chrysler?Nah!Te intreb si pe tine:ai vazut noile modele?Ai vazut interioarele?Nah!Calitatea este cu mult peste cea a cutiilor de coca-cola din japonia.Ai pus vreodata un tester pe un Chrysler,ca sa vezi ce are pe el?Vei vedea ca nu are doar o singura unitate centrala.Adevarul este ca americanii au inceput sa sufle puternic in ceafa europenilor.Va place, nu va place,asta e adevarul!
Iar ca tot amintesti de SRT de 6.4L...ala e un varf de gama supersportiv, eu ma refeream la mare parte dintre modelele obisnuite iar faptul ca actualelel interioare sunt de calitate n-ar trebui sa fie privit ca un lucru extraordinar, trebuiau sa aiba de mult asta, dar cum n-au avut acum pare ceva iesit din comun, nu o normalitate