Chrysler a pierdut 1.111 $ pe masina
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nu este un secret ca cei trei giganti din Detroit au probleme serioase, asa cum nu este un secret ca producatorul Chrysler trece printr-o perioada si mai dificila.
O analiza efectuata asupra masinilor construite de grupul Chrysler, a relevat ca in anul 2006 americanii au pierdut 1.111 dolari pe fiecare unitate in parte. Cauzele acestui lucru tin de costurile prea mari ale procesului de productie, de designul si mecanica deficitare a modelelor Chrysler si de consumul ridicat al modelelor care afecteaza semnificativ vanzarile in Statele Unite.
Pentru a realiza cat de dezastruos a fost 2006 pentru Chrysler, trebuie sa spunem ca in 2005, compania a reusit sa scoata un avantaj de 144 de dolari pe fiecare masina in parte. In prezent, Chrysler trece printr-un proces de redescoperire a identitatii si de reorganizare interna.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Buick a anunțat că va lansa sub-brandul Electra pentru piața chineză. Electra va urma să lanseze 3 modele din categoria NEV (vehicule cu energie nouă). (23.04)
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Masinile s-au vandut mai ieftin si strazile sunt pline de noi Chrysler si Dodge. Au avut un succes asa de mare ca stocurile se cam golisera cand au vandut cateva luni la "costul de fabricatie". Daca Logan s-ar vinde cu 1000 mai butin ar fi bine sau rau?
Daca MBZ si BMW ar scade preturile cu 10 - 20% cum ar fi?
Investitori care "au pierdut" profitul de fapt si-au dedus de la impozite pierderile respective.
Societatea absoarbe pierderile.