Chrysler a pierdut 1.111 $ pe masina
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nu este un secret ca cei trei giganti din Detroit au probleme serioase, asa cum nu este un secret ca producatorul Chrysler trece printr-o perioada si mai dificila.
O analiza efectuata asupra masinilor construite de grupul Chrysler, a relevat ca in anul 2006 americanii au pierdut 1.111 dolari pe fiecare unitate in parte. Cauzele acestui lucru tin de costurile prea mari ale procesului de productie, de designul si mecanica deficitare a modelelor Chrysler si de consumul ridicat al modelelor care afecteaza semnificativ vanzarile in Statele Unite.
Pentru a realiza cat de dezastruos a fost 2006 pentru Chrysler, trebuie sa spunem ca in 2005, compania a reusit sa scoata un avantaj de 144 de dolari pe fiecare masina in parte. In prezent, Chrysler trece printr-un proces de redescoperire a identitatii si de reorganizare interna.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
-
Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat, respectând promisiunea mărcii italiene de a livra primul model 17 decembrie. Proiectul a fost lansat în timpul Marelui Premiu de F1 de la Monza din 2022. (20.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Masinile s-au vandut mai ieftin si strazile sunt pline de noi Chrysler si Dodge. Au avut un succes asa de mare ca stocurile se cam golisera cand au vandut cateva luni la "costul de fabricatie". Daca Logan s-ar vinde cu 1000 mai butin ar fi bine sau rau?
Daca MBZ si BMW ar scade preturile cu 10 - 20% cum ar fi?
Investitori care "au pierdut" profitul de fapt si-au dedus de la impozite pierderile respective.
Societatea absoarbe pierderile.