Chrysler a inceput productia lui Dodge Viper SRT 10 ACR-X

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 31.03.2010
Fabrica Dodge din Conner Avenue a inceput productia primei editii speciale a lui Viper SRT10, intitulata ACR-X. Modelul dezvolta 640 CP dintr-un motor V10 de 8.4 litri.

Productia editiei limitate a lui Dodge Viper SRT 10 ACR-X a debutat luni la fabrica Dodge din Conner Avenue. Modelul este o versiune extrema de performanta a lui Dodge Viper SRT 10 si dezvolta cu 40 CP in plus fata de versiunea standard, atingand un total de 640 CP dintr-un motor V10 aspirat de 8.4 litri. Propulsorul este dezvoltat tot de specialistii de la SRT si este echipat cu un sistem de evacuare mai putin restrictionat dar foloseste o galerie de evacuare standard.

"Modelele produse in 2010 vor fi unice pentru Dodge Viper din mai multe privinte. In prima faza, vom produce versiunea speciala a lui Viper pentru a le arata recunostinta noastra inginerilor din echipa SRT, alaturi de pasiunea pe care o manifesta cei din Viper Nation, pentru a pastra traditia marcii. Performantele uimitoare ale lui Viper ACR-X vor atrage atentia tuturor pasionatilor de curse, indiferent ca sunt profesionisti sau nu.", a declarat Ralph Gilles, presedintele marcii Dodge.

Dodge Viper SRT 10 ACR-X este doar una dintre numeroasele editii speciale ale lui Viper pregatite de americanii de la Dodge. Alaturi de aceasta editie speciala, cei de la Dodge vor crea si ACR 1:33 Edition, dar si Voodoo-edition Viper ACR.

Toate aceste modele vor fi construite in fabrica Conner Avenue din Michigan. Productia de Viper a fost mutata in aceasta fabrica in urma cu 15 ani .

Via | EGMCarTech

Comentarii (3)

  • Ala Rau
    asta da masina! Nu pocnitoare de Renault!
    4 4
  • Mr.
    au motor de 8.4 litri si scot 640CP!! astia sunt inapti..sa va uitati la review-uri europene (nu Americane, ca o ridica in slavi) la masinuta asta, o sa vedeti ca si asta e o pocnitoare. ma intreb cat costa..
    5 2
  • @Gaby
    gandestete ca e vorba de 640 de cai dintr-un v10 de 8,4 l care foloseste benzina standard americana, cu cifra octanica mai mica, asta e unul dintre motivele pentru care benzina americana e ieftina, pentru ca e mai putin rafinata (acizele sunt cam al fel europa-sua). cum noi la benzinarie punem 95 la ei standardul e 87.
    Oricum Viperul ACR e o masina de circuit veritabila, si nu degeaba sunt atatea in competitiile de anduranta, pentru cine e fan banuiesc ca 40 de cai in plus sunt bineveniti.
    totusi, ca raspuna la comentul lui "Ala Rau" prefer un clio renaultsport decat un Viper, deci pocnitoare Renault for me
    5 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru