Chrysler 300C vine cu doua noi versiuni la Detroit

De Iulian Cazacu
Publicat Duminica, 10.01.2010
Salonul auto de la Detroit va avea printre participantii din acest an si doua noi versiuni ale cunoscutului Chrysler 300C, versiuni botezate 300 S6 si 300 S8.

Constructorul american Chrysler a anuntat lansarea versiunilor S6 si S8 ale modelului 300C la North American International Auto Show din Detroit. Acestea se deosebesc de modelul de baza prin designul distinctiv si motoarele mai performante. Versiunea S6 are un motor V6 de 3.5 litri care dezvolta 250 cai putere si vine cu un consum de 9.4 l/100 km in regim de autostrada. S8 este animat de un imens V8 Hemi de 5.7 litri care produce 360 cai putere si un cuplu de 572 Nm.

In ceea ce priveste designul, ambele versiuni au rama grilei radiatorului cromata, interiorul grilei negru cu detalii in culoarea caroseriei, faruri noi si jante polisate de 20 de inci. Atat S6, cat si S8 au volane cu insertii de carbon, cusaturi rosii si brate ale volanului din aluminiu polisat. Scaunele fata sunt din piele, brodate cu logo-ul 300 S.

Atunci cand motorul lui S8 este cuplat la cutia de viteze automata Auto Stick, acesta are acelasi consum ca si S6, in ciuda performantelor si a capacitatii cilindrice sporite.

Ambele modele au sisteme audio Kicker cu 13 difuzoare, control pentru iPod si sistem radio prin satelit SIRIUS.

via | 4wheelsnews.com

Taguri: 300, Chrysler, Detroit

Comentarii (14)

  • Frumos ... Uite o masina americana care chiar imi place .
    7 0
  • ...
    marea problema a acestui model e ca a aparut dupa Rolls-Royce Phantom si seamana prea prea mult cu acesta ,sa speram ca cei de la fiat vor rezolva aceasta problema.
    2 10
  • sorry
    nu vad nici o asemanare intre chrysler 300c si rolls-royce phantom
    7 0
  • Adrian
    old hemi
    marea problema este faptul ca motorul ala hemi e cam invechit, 5,7 litri si abia 360 de cai ?!!
    3 4
  • Lucica
    hemi
    Asa "invechit" cum este,motorul asta este unul dintrecele mai bune motoare din lume.Anul trecut a fost printre primele 10 motoare din lume(Din nou)Mercedesul,si acum e cu buza umflata dupe motorul asta.motorul de 6,1 l,425 cp,570N.mla 4800rotatzii pe minut,100km/h in 5 secunde?Putzin la greutate de peste 2 tone?
    Ps.Am facut service-ul la destule C300,si pot sa spun ca motoarele astea sunt niste bestii.Adrian,cand vei testa o masina ca asta vei ramane placut impresionat,simtzi forta motorului imediat.C300 este o adevarata masina.
    7 2
  • C300 Hemi Italian
    Am auzit din surse sigure,ca cei de la fiat vor rezolva problema.Vor face o croserie de fiat 500 supradimensionata,pa care vor monta V8-ul american.Vor sparge piatza.
    2 7
  • mihai2001
    Imi vine sa rad
    O masina care se potriveste "romanului practic si barosan".

    Am analizat masina asta indeaproape timp de vro cateva luni si am ajuns la concluzia ca nu am sa cumpar vro-data in vita o masina americana.

    De ce? Lucruri montate aiurea, defecte, calitate foarte proasta in general, vizibilitate f proasta, inconfortabila atat in fata cat si in spate, motor invechit si f poluant fapt ce nu bucura cand e vorba de taxe care te ingrozesc.
    2 5
  • Semisfericul(hemi)
    Mihaitza,tata,masina asta,de fapt este un mercedes cu motor american.Sasiul,suspensiile sunt mercedes curat.Normele de poluare sunt cele din california.Asta ar trebui sa-tzi spuna multe.Sunt mai ale dracului decat ultimele norme europene.Precis nu ai vazut(in cele cateva luni de analiza)sistemul de evacuare.Pot sa-tzi spun ca la motorul diesel,daca bagi manutza in teava de la toba finala,nu te murdaresti.Daca numeri senzori de pe esapament,te vei cruci.Este senzor la toba finala care citeste ce iese din ea.De ce citeste?Daca te pricepi,stii de ce.Sunt multzi care au incercat sa modifice esapamentul si nu au reusit.Au vrut putere si mai mare,dar nu a vrut masina.Puteai sa citesti un pic mai multe despre motoarele astea invechite.Citeste si ce a scris balalaul ala de Lache.
    6 2
  • Balalaul de Lucica si senzorii....Se mai grabeste omul.Scuze.
    Acum astept suturile...
    4 1
  • AndreiRN
    REALITATEA
    O putere mare la un motor inseamna o fiabilitate scazuta a acestuia in timp dar generatia tanara nu cunoastre stresul materialelor si problemele reale.
    Oricand prefer un motor mare de fonta cu o turatie mica si putere conservativa dar care sa faca o jumate de milion de km fara revizie.
    Dar multi se lasa trasi in piept de numarul mare de cai de la motoare de scurta folosinta.
    2 1
  • Lucica
    Antirealitatea
    De cand folosesc americanii motoarele hemi?Anii 1960,deci secolul trecut.Putere mare la un motor,inseamna motor de capacitate mare la turatii mici.570N.m la 4800de turatzii?La generatzia tanara,cuplul asta il ai la peste 8000 de turatzii.Vad ca te pricepi bine de tot,domnule Andrei RN.Ce am scris eu acum,sunt prostii,nu-i asa?
    2 0
  • AndreiRN
    Fiabilitate
    Uzura motorului de azi este ridicol de rapida. Discutam acum cateva zile cu un pasionat auto care imi prezenta Pontiacul lui cu 8 cilindri in linie din 1938 care mergea si acuma la fel de bine ca si cand era nou.
    Turatiile mari si puterile mari de care nu ai nevoie in realitate au dus la o viata extrem de scurta a motorului de azi.
    Si toate aste pe buzunarul soferului naiv in special european deoarece in alte parti ale lumi soferi isi iubesc masina toata viata sau aproape. Stiu oameni care conduc acelasi Mustang de 30 de ani de zile.
    1 1
  • Lucica
    perfect adevarat
    Avetzi un plus de la mine,domnule Andrei
    1 1
  • bmw power
    asta inainte sa comentati documentativa,cand au scos 300c inca erau sub DAIMLER,masina a fost scoasa cu un design bling bling,dar de ce? sa concureze bmw 5-er e60 poate chiar sa-l doboare de pe tron.si surpriza...........TZEAPA nu au reusit nimc..............................UITATIVA PE YOUTUBE LA Chrysler 300c SRT 8 VS BMW M5 BY Jeremy Clarkson..................sa vedeti ce poate HEMI 6.1.................si apoi vb
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru