Chris Bangle, fostul designer BMW, ar putea ajunge la Fiat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Controversatul designer şef BMW, Chris Bangle, care a părăsit compania bavareză la începutul anului trecut, ar putea să se reîntoarcă la Fiat. Grupul italian îl curtează pe designerul, care şi-a deschis de anul trecut propriul studio în Piemonte, Statele Unite.
Se pare ca peninsularii şi-l doresc pe celebrul designer din mai multe motive. Primul ar fi legat de dorinţa conducerii de a modifica întreaga filosofie de design a brandului. Al doilea motiv ar fi acela de a-l face responsabil pentru designul viitoarelor modele ale grupului, pregătite să debuteze pe piaţa din Statele Unite. Ultima motivaţie ar fi capacitatea lui Bangle de a readuce strălucirea unor mărci precum Alfa Romeo şi Lancia.
Chris Bangle s-a făcut remarcat la Fiat în perioada 1985-1992, atunci când a condus destinele studioului de design al grupului. Tot el a trasat liniile unor modele celebre, cum sunt Fiat Coupe şi Alfa 145 din 1990.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Da.
P.S:Chiar daca probabil noua generatie de seria 5 este mai interesanta,vechea generatie merita multe aplauze.Si nu ma refer strict la design.
TOTI SUNTEM NISTE "PURISTI" care urasc ceea ce a facut Bangle insa ne-ar curge mucii in nas sa ne plimbam pe bulevard in E 60
Admir E60 pentru tehnologia inglobata de bmw in el si pentru tinuta de drum si performante.
Astept cand imi voi permite un F10, noul seria 5, care a readus mult, si la interior cu batranul E39.
Nu zic despre Bangle ca e un designer prost, spun doar ca schimbat radical identitatea BMW, deja iconica pentru muti fani intr-o directie, comerciala ... dar controversata de adevaratii pasionati.
Am participat la o conferinta de design bmw si ceea ce BMW a readus in prim plan, Oliver Heilmer, este terminologia FUNCTIONALITATE - ERGONOMICA !
Mie nu imi place veyron si poate nici lui mowgli nu ii place. Skoda in schimb e faina.
Invata sa respecti parerile celorlalti.
@ on-topic
Poate venirea lui la Fiat va aduce un suflu nou in aspectul estetic al masinilor. Sa vedem ce o sa iasa
Iar E60 pe langa ca e cel mai non-bmw dintre toate modelele, este probabil si cel mai putin fiabil.Nu va ajunge niciodata la nivelul unui E39 sau E34.E60 e o masina facuta sa se vanda.E frumos tot confortul, dar nu e frumos cand iti pica senzorii ca ploaia din cer sau cand dai drumu la incalzirea in scaune si iese fum din ele.
beahhhhhh........ uratenie nu gluma.
Solutiile sale de design in gama BMW au fost un mare progres de design daca ignoram unele chestiuni de gust.
Cred ca in primul rand ar putea sa redea bucuria pe care o aveai candva cand vedeai un Fiat, nodul in stomac pe care il aveai vazand o Alfa sau ar putea sa transforma in realitate rafinamentul pe care Lancia il vizeaza ca pozitionare.
Si mai important ca orice, Bangle ar putea sa readuca ergonomia in vocabularul designerilor de la Centro Stile. Daca ati condus Stilo, Bravo, Albea, Linea, Panda si concurentele lor mai apreciate, stiti despre ce vorbesc.
Eu as fi bucuros sa bata palma. Cred ca Fiat nu va avea nimic de pierdut iar daca vor aduce si pe unii care sa se ocupe serios de calitatea manufacturarii (sau sa asambleze mai putin in Italia) nu le prevad decat reusite.