"E nevoie de o schimbare reală în designul auto, iar acest lucru nu se vede deloc în ziua de azi. Până şi conceptele de astăzi nu fac decât să anticipeze un nou model de serie. Se numeşte asta inovaţie? Nu. Până la urmă, asta impiedică designul auto să treacă într-o nouă eră", spune designerul american care a schimbat întreaga faţă BMW la lansările unor generaţiilor anterioare ale modelelor Seria 1, Seria 3, Seria 5, Seria 6, Seria 7, X3, X5 şi X6.
Deşi criticate de puriştii BMW, modelele create de BMW au ajutat constructorul german să treacă în faţa Mercedes-Benz în vânzări la nivel mondial.Bangle, care a plecat de la BMW în 2009 pentru a se dedica unor proiecte personale, susţine că jobul de designer-şef al unui mare constructor auto este unul foarte solicitant: "Desenarea maşinilor te consumă, pentru că ai nevoie de spirit, iar ăsta e un lucru care cere multe fizic şi psihic. Nu e un ceva ce poţi face part time. Ori te implici trup şi suflet, ori iese prost", spune Bangle, care susţine că a avut multe oferte de a se alătura unor alte companii după ce a plecat de la BMW. "Am iubit ce făceam la BMW, dar trebuie să ştii când să pleci de la masă", încheie Bangle într-un interviu excepţional acordat celor de al Automotive News.
via Automotive News
macar omu asta a avut curaju sa revolutioneze o intreaga gama de masini.....
sa nu uitam ca masinile desenate de el sau vandut ca painea calda....
Bangle a revolutionat intradevar dar de exemplu seria 5 a devenit o gluma proasta, un tablou fortat si retusat parca de 10 artisti. Spoilerul incorporat imi creaza si acum stari de voma.
Bangle este un curajos, un vizionar dar este in acelasi timp absurd, excesiv de abstract.
Cred ca Bangle ar putea crea capodopere in industria auto daca ar lucra de la la egal la egal, in echipa cu un alt mare designer ....poate cu Walter de Silva sau cu Alfonso Albaisa.
Si ca o paranteza: Bangle nu a plecat de la masa. Lui i s-au luat tacamurile si scaunul. Germanii au fost cat s-a putut de elengati dar mai mult nu mergea. Intr-un fel imi pare rau de el. Fara ironie.
Mai mult ca sigur se vindeau si mai bine daca nu era el.
Uitat-te la BMW azi.
Si acum se mai vad in designul BMW urmarile infantilitatilor tale. Dizainarul lu' peshte prajit.
vechiul c6 si vel satis.
Nu sunt adeptul schimbarilor mari in design, pentru ca designul de multe ori este mod de afirmare, poate face parte din specificul si caracterul unei marci/masini (de exemplu ultimele model Maserati).
De multe ori si designul transmite un mesaj.
sunt niste prieteni de mai sus care au spus ca seria 5 E60 a fost desenata prost de BANGLE.
EU cred ca e parerea ta baiete fiecare are gustul sau .
Mie personal imi place enorm SERIA 5 E60 in special M5-E60 cred ca este una dintre cele mai reusite masini de la BMW din ISTORIE.
As pozitiona aceasta masina in FRUNTEA masinelor de succes din era BANGLE.
SI daca nu spuneam eu adevarul nu mai era seria 5 E60 o masina de top si best - seller in the class.
Asa ca X6 , M560 , X5 , Z4 , F10(inca are aere de BANGLE) M3 E92 sunt printre cele mai reusite masini produse de era BANGLE.
@BMW asta cu numele BMW , esti pe langa cu X6-ele si cu Z4 , nu Bangle le-a creat
Adevarul e ca trebuie sa ai cohones ca sa convingi consiliul de administratie BMW ca ce ai scos tu nu produce efect vomitiv instant si sa te mai si platesca pentru asta. Iti recomand povestea lui Hans Christian Anderson numita "Hainele Imparatului".
Rolul de "tesator sarlatan" i se potriveste de minune lui BANGLE.
Va injurati unii pe altii aici in loc sa discutati subiectul!!!!! TOTAL AIUREA