Chinezii vor sa fuzioneze intre ei!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Shanghai Auto, cel mai mare producator de automobile din China, si compania concurenta Nanjing Auto ar putea fuziona pentru a forma un concurent serios al grupurilor multinationale, informeaza Mediafax.
Shanghai Automotive a anuntat, la sfarsitul saptamanii trecute, ca cele doua grupuri au semnat o scrisoare de intentie pentru a discuta modalitatea prin care ar putea realiza "o uniune completa", prin cooperare si restructurare.
Autoritatile chineze centrale si locale incurajeaza fuziunea, ca modalitate de transformare a Shanghai Auto intr-un producator complex, capabil sa concureze cu grupuri europene, japoneze si americane, pe piata autohtona dar si in strainatate.
"Shanghai Auto este lider pe piata locala a vehiculelor pentru pasageri. Fuziunea i-ar consolida pozitia pe segmentul vehiculelor comerciale, precum si competitivitatea, la nivel general", a declarat Zhang Xin, analist la firma Guotai Junan Securities. Anuntul ar putea reprezenta un indiciu ca guvernul chinez, dupa ani de declaratii strategice fara rezultat concret, intensifica eforturile de consolidare a industriei auto chineze extrem de fragmentate, unde concureaza peste 100 de producatori.
Autoritatile de la Beijing au spus ca in industria auto ar trebui sa existe trei, patru grupuri, care sa detina resursele si tehnologia necesare pentru a-si asigura succesul pe plan global.
Shanghai Auto nu a furnizat detalii privind forma de colaborare cu Nanjing Auto si a subliniat ca exista numeroase incertitudini, intrucat transferurile de active si pachete de actiuni necesita acordul autoritatilor guvernamentale, conducerilor celor doua companii, precum si al actionarilor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)