Chinezii produc mai multe masini decat germanii
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
China a inregistrat, in 2006, un avans de 30% al productiei locale de autovehicule, peste 7 milioane de unitati, ceea ce plaseaza statul asiatic pe locul trei in ierarhia mondiala de profil. China a depasit astfel Gemania care a inregistrat doar 5,8 milioane de vehicule asamblate.
Intr-un studiu realizat de organizatia americana Worldwatch Institute, intreaga productie mondiala de autovehicule a insumat 67 milioane de unitati in 2006. Primul loc in ierarhia statelor cu cea mai mare productie auto este ocupata in continuare de SUA, cu 10,8 milioane de vehicule, urmata indeaproape de Japonia.
Cota de piata detinuta de China este in crestere rapida, statul asiatic urmand sa devina un exportator important in urmatorii patru ani. Cresterea productiei locale este determinata de majorarea cererii interne, acoperita de firme de stat, care formeaza frecvent companii mixte cu principalii producatori internationali.
Datele au determinat ingrijorare in Germania, stat care se confunta deja cu aprecierea monedei euro precum si cu planurile UE de a limita emisiile de dioxid de carbon realizate de autovehicule.
Potrivit companiei de cercetare B&D-Forecast, Germania va fi depasita pana in 2015 si de Rusia in domeniul productiei auto ºi chiar de India, pana in 2020.Ferdinand Dudenhoffer, directorul B&D-Forecast, a declarat ca piata auto germana isi pierde importanta, la nivel global. "Pana in 2020, Germania va avea o cota pe piata mondiala similare celei detinute la momentul actual de Marea Britanie, adica aproape 4,4% din vanzarile totale, situatie care va avea efecte negative asupra productiei interne si a locurilor de munca", a mai precizat Dudenhöffer.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (3)