Chinezii produc mai multe masini decat germanii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
China a inregistrat, in 2006, un avans de 30% al productiei locale de autovehicule, peste 7 milioane de unitati, ceea ce plaseaza statul asiatic pe locul trei in ierarhia mondiala de profil. China a depasit astfel Gemania care a inregistrat doar 5,8 milioane de vehicule asamblate.
Intr-un studiu realizat de organizatia americana Worldwatch Institute, intreaga productie mondiala de autovehicule a insumat 67 milioane de unitati in 2006. Primul loc in ierarhia statelor cu cea mai mare productie auto este ocupata in continuare de SUA, cu 10,8 milioane de vehicule, urmata indeaproape de Japonia.
Cota de piata detinuta de China este in crestere rapida, statul asiatic urmand sa devina un exportator important in urmatorii patru ani. Cresterea productiei locale este determinata de majorarea cererii interne, acoperita de firme de stat, care formeaza frecvent companii mixte cu principalii producatori internationali.
Datele au determinat ingrijorare in Germania, stat care se confunta deja cu aprecierea monedei euro precum si cu planurile UE de a limita emisiile de dioxid de carbon realizate de autovehicule.
Potrivit companiei de cercetare B&D-Forecast, Germania va fi depasita pana in 2015 si de Rusia in domeniul productiei auto ºi chiar de India, pana in 2020.Ferdinand Dudenhoffer, directorul B&D-Forecast, a declarat ca piata auto germana isi pierde importanta, la nivel global. "Pana in 2020, Germania va avea o cota pe piata mondiala similare celei detinute la momentul actual de Marea Britanie, adica aproape 4,4% din vanzarile totale, situatie care va avea efecte negative asupra productiei interne si a locurilor de munca", a mai precizat Dudenhöffer.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (3)