Chinezii produc mai multe masini decat germanii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
China a inregistrat, in 2006, un avans de 30% al productiei locale de autovehicule, peste 7 milioane de unitati, ceea ce plaseaza statul asiatic pe locul trei in ierarhia mondiala de profil. China a depasit astfel Gemania care a inregistrat doar 5,8 milioane de vehicule asamblate.
Intr-un studiu realizat de organizatia americana Worldwatch Institute, intreaga productie mondiala de autovehicule a insumat 67 milioane de unitati in 2006. Primul loc in ierarhia statelor cu cea mai mare productie auto este ocupata in continuare de SUA, cu 10,8 milioane de vehicule, urmata indeaproape de Japonia.
Cota de piata detinuta de China este in crestere rapida, statul asiatic urmand sa devina un exportator important in urmatorii patru ani. Cresterea productiei locale este determinata de majorarea cererii interne, acoperita de firme de stat, care formeaza frecvent companii mixte cu principalii producatori internationali.
Datele au determinat ingrijorare in Germania, stat care se confunta deja cu aprecierea monedei euro precum si cu planurile UE de a limita emisiile de dioxid de carbon realizate de autovehicule.
Potrivit companiei de cercetare B&D-Forecast, Germania va fi depasita pana in 2015 si de Rusia in domeniul productiei auto ºi chiar de India, pana in 2020.Ferdinand Dudenhoffer, directorul B&D-Forecast, a declarat ca piata auto germana isi pierde importanta, la nivel global. "Pana in 2020, Germania va avea o cota pe piata mondiala similare celei detinute la momentul actual de Marea Britanie, adica aproape 4,4% din vanzarile totale, situatie care va avea efecte negative asupra productiei interne si a locurilor de munca", a mai precizat Dudenhöffer.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (3)