În cadrul unui eveniment organizat chiar de către constructorul chinez, GAC a prezentat un concept al unui monovolum din viitor. Botezat simplu Space, acest concept este un monovolum alimentat cu hidrogen și design-ul său sugerează cum ar putea arăta un monovolum în viitorul nu foarte îndepărtat.
La exterior, primul element care iese în evidență este grila uriașă, fiind o "cascadă iluminată", așa cum descrie GAC partea frontală a conceptului. Tot aici avem și farurile LED desenate sub forma unei benzi lungi și subțiri, un design inspirat de actualul Hyundai Staria.
Văzut din lateral, conceptul Space adoptă un design aerodinamic și, în același timp, un aspect al unui monovolum de lux. Plafonul plonjează în partea din spate, designul său fiind inspirat de către arhitectura chineză tradițională. Jantele conțin discuri transparente care pot reda imagini și desene proiectate.
De asemenea, ușile spate sunt de dimensiuni mari și sunt de tip gullwing, adică se deschid înspre partea de sus.
Nu în ultimul rând, partea din spate este desenată în forma unui octogon și dispune de aceeași configurație de lumini ca în partea frontală.Interiorul continuă tema predominant futuristă a conceptului Space. Aici avem o cabină desenată în forma unui salon spațios și de lux, cu un fotoliu mare în partea din spate și două scaune pentru șofer și pasager care se rotesc 360 de grade. Bordul conține trei ecrane integrate într-un singur panou, iar volanul este în forma unei manșe de avion și este retractabil.
Aerul de lux al interiorului este completat de mai multe imagini, care reprezintă Muntele Baiyun și Râul Perlelor, două dintre cele mai faimoase repere geografice ale provinciei din Guangzhou. Mai mult, luminile plafonului sunt confecționate în forma unor nori.
Tot aici, pasagerii vor avea de ales între mai multe teme ambientale, care pot schimba atmosfera habitaclului. În modul Bonfire Circle, asemănător unui cerc de foc, scaunele se rotesc automat, podeaua este iluminată sub forma unui pârâu șerpuit, iar o masă în centrul cabinei își face apariția.
În modul Tea Time Lounge apare un rând în plus de scaune în spate pentru relaxare.Conceptul GAC Space dispune de un propulsor bazat pe hidrogen. Chiar dacă GAC nu a divulgat detalii tehnice despre propulsor, acesta ar fi preluat de la Toyota. Mai exact, vorbim despre motorul de 1.5 litri adaptat special pentru a fi alimentat cu hidrogen. Consumul teoretic al conceptului este de 0.84 de kilograme la 100 de kilometri.
GAC Space este, de asemenea, un concept care se conduce singur, mulțumită autonomiei de nivel 4. GAC a precizat că nu va exista o versiune de serie bazată pe acest concept, însă, unele elemente văzute aici vor fi prezente la viitoarele sale modele de serie.
via Carscoops
Mai mult decât atât... o maşină pe hidrogen cu tot procesul generare, transport, alimentare, deplasare maşina este mult mai poluant decât o maşină termică care este pe CNG gaz metan comprimat , la 100 km !!!
Dar aşa vor mai nou companiile de petrol şi gaz să ne păcălească... că hidrogenul este verde. Când de fapt nu este.
Ni se prezintă imagini cu electroliză dar ni se vinde hidrogen negru din gaz metan.
La fel cu dublatul preţurilor la pompă deşi producţia de petrol şi consumul de combustibili este ACELAŞI în linii mari faţă de perioada de dinainte de război !
Dar un pretext azi, unul mâine, preţul creşte,....
Minciună la greu.