Chinezii lucreaza la o copie dupa Bentley Continental
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Atunci cand toata lumea credea ca designerii chinezi au renuntat sa mai copieze modele europene de succes un nou constructor din Tara Marelui Zid recidiveaza. Este vorba despre Huatai Group, o companie anonima, care tinteste sus pe piata auto, intentionand sa lanseze o copie la indigo a celebrului sedan de lux Bentley Continental Flying Spur.
O serie de schite aparute pe internet au dezvaluit formele pe care le va imprumuta sedanul de clasa medie al chinezilor. Exceptand blocurile optice, asiaticii au preluat cam tot ce se putea, inclusiv grila.
Momentan nu exista informatii despre viitoarele motorizari sau despre data lansarii oficiale. Cert este ca vom avea ocazia sa vedem copia chinezeasca cat de curand la unul dintre saloanele auto asiatice.
via | CarScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Bentley in Romania
-
Bentley Bentayga Preţ: n/a - 211.225 €
-
Bentley Continental Flying Spur Preţ: 210.056 €
-
Bentley Continental GT Preţ: 203.063 €
-
Bentley Mulsanne facelift Preţ: 313.596 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Poate ca acum chinezii copiaza, ca deh, vor si ei, si costa mult r & d - ul. Insa pentru cei 1.3 mld de conationali, inca un mld de indieni, pakistanezi, bangladeshieni, vietmanezi, filipinezi, etc. si alti vre-o 500 de mil de amarasteni de te mai miri pe unde se vor gasii intre 100 - 500 de mii care sa dea banu pe asa ceva, ca sa zica si ei ca au o masina de fitze; iar in 15 - 20 de ani nu o sa-i mai fie jena europeanului de malul dambovitei cu ifose de frantuz sa se afiseze cu o chinezoaica.
Daca stau sa ma gandesc bine in anii 20 - 30 destule modele de pe batranul continent erau inspirate dupa modelele de peste ocean... o tempora, o mores, ...
la inceput japonezele nu aveau altceva decat fiabilitate ridicata si pret bun. Piata europeana vrea si design, materiale de calitate placute la atingere si nu doar o cutie cu roti ce stii ca nu se va defecta in veci. De ce crezi ca se vand atatea renault-uri si Fiat-uri care nu sunt foarte fiabile, pentru ca au altceva.
De asta erau masinile japoneze atat de criticate la inceput. Dupa un timp, japonezii au inceput sa se adapteze la piata europeana si de aceea le-a crescut cota de piata (si pretul) pentru ca s-au adaptat.
Nu ma indoiesc ca aceste masini nu vor avea succes, dar doar in anumite tari din asia, tari care nu au o cultura a automobilelor, a marcilor auto, nu au "lambo doors" sau "rolls royce grill" (scuzati englezismele). Pentru tarile care au cultura automobilistica, aceste copii reprezinta un sacrilegiu. Asiaticilor nu le pasa ca, copie un bentley care are o istorie de 100 de ani. Atata timp cat arata scump si costa putin, pentru ei e ok.
daca e pana-n 15000 de euro si motor fiabil,ha ha ha ( asta da ironie )de maxim 2500 cmc v6 daca se poate .....parca as lua si eu una
nu dati cu pietre.....pls pls ...STFVoastra....