Chinezii de la NIO a prezentat oficial noul său etalon din gamă, EL8. Acesta este un SUV pur electric care urmează să fie disponibil în anumite piețe europene. Noul model este un rival pentru BMW iX și Mercedes-Benz EQS SUV.
Caroseria noului model adoptă un limbaj de design destul de simplu, cu faruri LED subțiri în față și cu stopuri unite printr-o bandă LED. Suprafețele caroseriei sunt în mare parte netede pentru o eficiență aero sporită. Acest lucru este ajutat și de mânerele ascunse în portiere. Rezultatul este un coeficient aerodinamic de numai 0.25.
Ca dimensiuni, noul NIO EL8 măsoară 5099 de milimetri în lungime, 1750 milimetri în înălțime și 2199 de milimetri în lățime.
În habitaclu este loc pentru 6 persoane, iar interiorul este disponibil în două configurații. Prima configurație aduce un spațiu mai mare în zona de mijloc, scaune spate reglabile electric în 14 direcții și o cotieră centrală mare. Cei care aleg a doua configurație primesc un minifrigider și o consolă digitală.
În standard, noul model primește și un sistem de masaj cu pietre fierbinți, precum și Pet Mode, un sistem care menține temperatura în habitaclu la 22 de grade Celsius.Tot aici avem și un ecran central cu diagonală de 12.8 inch, un Heads-Up Display de 16.3 inch și un ecran de 6.6 inch pentru cei din spate.
Noul NIO EL8 este disponibil în două versiuni: Standard Range și Long Range. Ambele versiuni primesc două motoare electrice și, implicit, tracțiune integrală. Propulsorul dezvoltă 644 de cai putere și un cuplu de 849 Nm.
Versiunea Standard Range primește o baterie de 75 de kWh, de unde rezultă o autonomie de 463 de kilometri. Între timp, versiunea Long Range aduce un acumulator de 100 de kWh, ceea ce înseamnă o autonomie de 508 kilometri. Această versiune accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4.1 secunde.
Noul model primește și o suspensie pneumatică, precum și sisteme de asistență avansate, ajutate de 33 de camere video și senzori.
NIO EL8 va fi disponibil, pentru moment, în următoarele țări: Germania, Danemarca, Norvegia, Suedia și Țările de Jos.
Pe piața germană, noul model are un preț de pornire de 82.900 de euro.via NIO
Sa lansezi in Germania masina asta e ceva.
Sa speram ca vor avea vanzari ca sa implementeze si multe statii pentru schimbarea rapida a bateriilor.
Pai nu era vorba ca masinile chinezesti sunt mai ieftine? La pretul asta deja iei un EQE si chiar un EQE SUV daca nu ma insel. Oricum, cu rabat il iei, ca toate au rabat ca nu le cumpara nij dreq. :)
Vezi si tu ceva reviews despre Nio si apoi iti mai dai cu parerea.
Daca vrei sa vezi ceva ce BMW, Maybach inca nu stiu:
https://youtu.be/WEr_sNp7XLM?si=dD0wUeUYjHJuifvB
Puteti sa va aruncati troacele la gunoi.
NIO are alt target, de aia se si lanseaza in Germania, Olanda, Suedia si nu in Romania. In romani inca sunteti multi spalati pe creier cu masinile germane cele mai tari.
In realitate sunt tari daca nu stii ce sunt alea masini.
Poate vrei sa vezi si tu ca exista alte masini in afara de BMW :))
(Am scris pe nivelul tau, trebuie sa precizez ca sigur nu te-ai prins) :))
In alta ordine de idei, ia zi, acri strugurii? :)
Orice crezi Tu, nu schimba alegerea unora.
Reclame la UEFA2024 in Germania: BYD, ALiPay, AliExpress.
V-ati prins???? Sau tot mai mancati muraturi?
Te+ai uitat la filmuletul cu suspensia de la NIO comparativ cu Maybach (nu cu mercedes, ci the top of the top, Maybach).
Daca inca nu ai reusit, vezi pana la urma:
https://youtu.be/WEr_sNp7XLM?si=dD0wUeUYjHJuifvB
Deci daca vrei ceva finite, iei NIO clar. E top daca bate Maybach.
Se apropie ca preț de EX90. Niciuna nu e pe piața încă, deci nu știm cum stau la calitate. Volvo a tot avut probleme cu softul, au amânat 2 ani lansarea.
Vom vedea, dar îmi e greu sa cred ca Nio va concura cu EX90 chiar dacă e ceva mai ieftina (poate chiar mult mai ieftina după opționale).
Cand zici electrice si baterii, zici Made in China, ca aia se pricep.
Acum se lucreaza mult cu Solid State si se pare ca vor apare in curand pentru ca au facut destule teste.
Faptul ca se baga si altii in Germania e foarte bine, le mai deschide si la germani ochii putintel.
Tesla si-a facut fabrica la ei in tara, reclamele la UEFA sunt cu BYD si AliExpress, deci e bine.
Cei care inca o mai tin cu masinile germane sunt cele mai tari, ar fi bine sa se trezeasca, au fost acum vreo 20 de ani, acum sunt altii. Ii papa chinezii in maxim 10 ani jumatate din piata auto noua in Germania va fi Made in China.
Unii le lanseaza pe piata si fara sa le testeze si apoi fac update:
Major issues BMW IX:
https://bmwi.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1937174
Problems mari EQS:
https://www.autoevolution.com/news/mercedes-benz-recalls-eqe-and-eqs-for-battery-management-system-software-issue-234750.html#:~:text=Mercedes%2DBenz%20USA%20has%20recalled,or%20a%20loss%20of%20propulsion.
Audi etron probleme soft:
https://www.audiworld.com/forums/audi-e-tron-q8-e-tron-232/e-tron-software-issues-3042675/
Deci voi vedeti doar la unii problemele, dat va faceti ca ploua cand BMW-urile iau foc :))
Știu de la prieteni și din review-uri ca MG au probleme serioase la soft. De doua feluri: sistemul infotainment e plin de bug-uri și sistemele de siguranță activă sunt enervante, dau o grămadă de false positives. Am avut intenția sa iau un MG4 în loc de Zoe R135.
Nu știu cum e Nio. Rămâne de văzut.
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars-vans/108345/top-10-longest-range-electric-cars
Si nici aici:
https://electrek.co/2024/01/17/evs-longest-range-2024/
Ca sa nu mai zic ca in lista asta EQS nu apare. Ar fi avut un onorabil loc 3.
https://www.youtube.com/shorts/sJ97zZ8hhCE
Mda, cumparati byd, made in chinaaaa.
"NIO EL8 va fi disponibil, pentru moment, în următoarele țări: Germania, Danemarca, Norvegia, Suedia și Țările de Jos."
Deci nu e pentru tarani, deci nu inteleg de ce va agitati atat.
Polstar e ..chinezesc.
Din nefericire.
Sa citam din studiul facut de asiguratori in Germania:
"The German beast BMW is the most common car to be in an accident according to a study of Admiral insured drivers, the German manufacturer's cars were involved in 10% of claims in 2017. There is something of a German theme to the top ranked cars, with Volkswagen (9%) and Audi (9%) completing the top three."
Multi si prosti mai sunt si pe acolo.
Atunci când vrei să spui ceva, spune…, de papagali copy/paste este plin, deci nu fi unul, bine’nțeles dacă poți. ;)
Nu avea nici o treabă BMW cu acest articol, și nu are nici cu altele în care unii nu mai pot de emoții și dau Paste la același clișee.
Eu spun ca NIO nu o să aibă succes din cauza concurenței și a zonei pe care vrea să intre… tu crezi altceva. De ce?
Vezi ce simplu ar fi???