Esential
420 | de milioane de chinezi au acces la internet. |
Constructorul chinez Geely se va axa în anii următori din ce în ce mai mult pe vânzarea maşinilor proprii prin internet, oficialii mărcii considerând că economiile pe care le fac adoptând o astfel de măsură sunt foarte mari în comparaţie cu cele realizate printr-o reţea de distribuţie la nivel naţional.
Deşi ideea nu este una nouă, inedit este faptul că Geely intenţionează să construiască modele care să fie vândute exclusiv online, chiar dacă acestea pot fi admirate şi testate în showroom-urile reale. Implementarea unui sistem propriu de vânzare a maşinilor va fi începută prin punerea la vânzare a modelului Geely panda Gleagle pe cel mai mare site de comerţ din China, Taobao.com.
Conform informaţiilor dezvăluite de oficialii chinezi, vânzarea maşinilor se va face în trei paşi: în primul rând, clienţii vor depune un avans de 32.5 euro (288 de yuani) prin internet, aceştia fiind ulterior chemaţi la showroom pentru un test drive. Ulterior, în cazul în care doresc să cumpere respectiva maşină, clienţii pot să o facă din nou online.
Strategia inovatoare a celor de la Geely se bazează mai ales pe faptul că în China se află 420 de milioane de utilizatori de internet, statul asiatic trecând în ultimii doi ani pe prima poziţie pe Glob atât în ceea ce priveşte vânzările anuale de maşini, cât şi la capitolul utilizatori de internet.
via | Autoactu
Comentarii (4)