Chinezii de la Nio au atins o producție de 100.000 de mașini electrice

de Paul Cosma
Vineri, 09.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Producătorul chinez de mașini electrice Nio a anunțat că a atins borna de 100.000 de unități, după aproape 3 ani de activitate.

La puțin peste 1.000 de zile de la intrarea în producție a SUV-ului electric ES8, chinezii de la Nio au sărbătorit un moment important în istoria companiei. Producția a ajuns la 100.000 de unități, după ce borna 50.000 fusese atinsă în iulie 2020. 

În martie, Nio a livrat 7.257 de mașini electrice către clienți, cu 373% mai multe față de aceeași lună de anul trecut. 

După primul trimestru, livrările chinezilor au totalizat 20.060 de vehicule, în creștere cu 423% față de primele trei luni din 2020, rezultat influențat de ridicarea restricțiilor privind pandemia.

Constructorul Nio a anunțat anul trecut că pregătește lansarea unei noi baterii pentru mașini electrice, a cărei principală caracteristică este capacitatea de 150 kWh. 

O astfel de capacitate este de circa două ori mai mare decât capacitatea bateriilor utilizate de cele mai multe modele de pe piață.

Producătorul chinez susține că modelele electrice care vor fi echipate cu o astfel de baterie vor avea o autonomie de circa 900 de kilometri, conform vechiului standard NEDC, care este folosit în continuare în China.

Via Nio

Comentarii (15)

  • Nio? N-am auzit,totusi asta e ceva extrem de imbucurator pentru minunata industrie europeana. Haida,Ue,parafrazand un idol de-al vostru:interziceti,interziceti,interziceti dieselul si benzina ca va asteapta galbejitii dupa colt sa va scoata dintii exact cu tampeniile voastre stangiste.
    14 11
  • si...i-a zi prietene ce propui?
    5 15
  • i-a :))
    3 12
  • @fanel
    Ce sa propun,să mai puneți o mască peste mască,o vizieră peste meclă,sa bagați o injecție salvatoare si țușt sub pat să salvati bunicuții,lumea si industria.
    7 12
  • Nu e pentru partea aia inteligenta de Europa.
    Poate va ajunge pe la norvegieni, olandezi, englezi, elvetieni. Astia mai putin luminati si care nu au bani de masini.
    Prin Romania, Polonia, Bulgaria vor merge foarte bine dieselurile.
    Poti sta linistit, ca vei inspira aer curat in continuare.
    10 13
  • АвтоВАЗ
    inca un prajitor chinezesc.
    Boborul galbejit aplauda frenetic.
    Marele salt a inceput.
    Nu ma mai deranjati ca sa
    8 9
  • Nu mi se pare un numar atat de mare in trei ani, raportat la piata din China, la cat tam tam se face si cu aceasta marca.
    9 5
  • Pentru cei care va plângeți de chinezi, va urez sa aveți salariul , concediul, casa ... familia unui muncitor din China! Țin sa va aduc aminte, ca in perioada cand ei făceau Marele Zid, noi nici nu existam. Ce tare ne-am bucurat cand am găsit un ciob pe care scria Decebal per Scorilo!
    S-a încercat si la noi același sistem si ne-am ales doar cu un mușuroi de beton in București, un șanț intre Dunăre si Marea Neagra si câtăva baraje! Nu-mi aduc aminte sa fi fost fericiți!
    Ne plac chiloții tetra le 5 lei si sa luam de pe Alibaba chestii la 10% din valoarea reala! Dar ne dorim oare sa muncim ca ei?!
    15 5
  • vezi ca ai buzele galben-maro.
    Cred ca traiesti in alt film. Vezi ca unii dintre noi lucram la multinationale si colaboram si cu colegii din China. Chiar nu e de invidiat muncitorul din China. Ti-o zic din ce am vazut eu.
    10 2
  • Cand albii ieseau in spatiu,paseau pe luna sau desparteau atomul in doua,chinezii tai veneau in Romania sa invete de la noi cum se face industrializarea si sa se specializeze in fabricile noastre,veneau hoarde intregi si ramaneau socati de cat de sus e Romania pe langa tara lor.S-a intors roata,baba marxista Europa o sa si-o ia pe unde nu viseaza daca au ajuns astia sa faca pe bolta pe toata Europa.Ma bucur,e prea mult huzur,prea mult ecomarxism si stangism,e cazul s-o luam pe coaja,poate ne trezim,poate.
    8 2
  • @dan_grc
    E o marca relativ noua si pana acum au "investit", adica au luat tehnologie de la mai toti producatorii.
    Daca vei vedea ce sisteme si baterii propun, vei intelege cam unde tind.
    Cel mai probabil vom mai auzi de ei si prin Europa.
    Cat despre chinezarii, lumea uita ca Apple e produs in China, HP produse in China, Sony, si peste 90% din produsele pe care le folosim.
    Ia sa faceti voi un test si uitati-va acum pe produsele care le aveti prin casa, ce scrie pe ele.
    6 2
  • @@dan_grc
    Ba nu uitam si n-am uitat de ele,doar ne miram cum de orezarii aia de un bol pe zi au ajuns sa creasca atat iar America si Europa se scufunda in hazna din ce in ce mai rau,bine,nu prea ne miram,unii mai intelegem si de ce dar si din cauza cui.
    5 2
  • Pai cum de ce?
    Nu au vrut toti sa produca in China pentru ca e mai ieftin si lumea vrea mai ieftin?
    Deci noi, cei ce vrem mai ieftin am dus la asta.
    8 0
  • @@xxx
    Salariul mediu a unui muncitor este in jur de 500€ impozabil. Este complicat sa-ti explic impozitarea, rămân cam cu 400€. Salariu minim care predomina este de aproape 300€ impozabil rămân cam cu 240€ . Alimentele sunt cam cu 15% mai ieftine ca la noi, carnea chiar mai mult, dar cu o calitate mult mai jos. Programul de lucru este cum vrea șeful. 10 zile de concediu + sărbătorile legale. In centrele industriale nu prea vezi soarele din cauza poluării (am stat 3 saptamani ca sa receptionez utilaje in 2014)

    Cand albii ieșeau in spațiu => ok si care a fost câștigul albilor?
    Chinezii nu au venit vreodată la noi sa învețe industrializare, eventual ceva de genul „așa NU”
    Rămâneau șocați pentru condițiile noastre de viață mult mai bune decât ale lor.
    5 1
  • Vezi ca e stire aici pe Automarket ca si-a revenit doar piata din China,de saraci lipiti ce sunt. Ma,nu neg,la Beijing preturile sunt ca in Europa,salariile nu m-au interesat,sunt si oameni normali,saraci,dar nu la fel ca romanii din micile orase care sunt si mai saraci. Sau poate tu crezi ca Romania e doar Bucuresti Iasi,Cluj,iar la tara (Oltenia si Moldova)romanii sunt mai saraci decat taranii chinezi.Si da,au venit hoarde de chinezi in Romania sa invete pana si de la parlitii de romani cum sa isi faca o fabrica,atat de jos erau.Ma rog,mai prospera cat de cat industria auto europeana pt ca vand in China,Europa nici nu prea mai conteaza,nici saloane auto nu mai fac la noi. O sa vedem toti europenii ce-am " castigat" in urmatorii 10-15 ani,un premiu maro,pe merit.
    https://www.automarket.ro/stiri/cea-mai-mare-piata-auto-a-crescut-cu-75-in-martie-103325.html

    https://m.youtube.com/watch?v=woT1fuS7XSc&feature=youtu.be
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru