Pentru mulți o marcă necunoscută, Leapmotor este al treilea cel mai mare startup de vehicule NEV din China, potrivit clasamentului vânzărilor din luna iulie 2024. Mai trebuie spus că Leapmotor International este o companie deținută în proporție de 51/49 de Stellantis.
Chinezii își vor comercializa mașinile pe 9 piețe europene, iar una dintre ele este România. În țara noastră, primul lot de vehicule cu zero emisii Leapmotor C10 și T03 vor ajunge în luna septembrie 2024. Marca va fi reprezentată de grupul Autoitalia.
Leapmotor C10 este primul model al mărcii, destinat piețelor globale. Se încadrează în segmentul D și oferă 420 de kilometri autonomie, în ciclul WLTP.
De cealaltă parte, T03 este un model urban, de segment A, care oferă o autonomie de 265 kilometri.
via Autoitalia
E bine ca citesti carti dar nu e bine sa vorbesti din carti.
Constructia viabila de masini e o chestie extrem de complexa si cea mai mare greseala este sa incerci sa o simplifici extrem asa cum faci tu. Concurenta extrema nu face decat sa curete piata cum se intampla deja in China.
Fara volume de vanzari, poti sa ai iadul pe pamant in materie de concurenta, ca nu se rezolva mare lucru.
Momentan ai cu indulgenta 15% din piata auto care e electrica pe care se bat zeci poate sute de modele fiecare cu miliardele lui bagate in dezvoltare. Restul de 85% e impartita intre ICE si hibride care sunt defapt segmentul vedeta cu cele mai mari cresteri.
Cu alte cuvinte, a fost nevoie de o electrificare fortata ca multi sa se friga si sa-si dea seama defapt ca hibridele-s ceea ce le trebuie.
Succesuri.