Chinezii de la Hongqi vor să lanseze 12 modele noi în Europa, în următorii 5 ani

de Alexandru Monenciu
Vineri, 19.07.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul chinez de automobile intenționează să se extindă în Europa. În acest context, plănuiește lansarea a 12 modele noi în următorii 5 ani.

Pentru mulți un nume necunoscut, Hongqi este, de fapt, cel mai vechi producător automobile din China. Marca asiatică vinde, în prezent, SUV-ul cu zero emisii E-HS9 pe anumite piețe din nordul Europei, inclusiv în Norvegia, Suedia, Danemarca, Luxemburg, Belgia și Țările de Jos.

Mai mult, chinezii de la Hongqi au planuri să își extindă operațiunile pe Bătrânul Continent. În următorii cinci ani, marca asiatică intenționează să lanseze nu mai puțin de 12 modele noi, electrice și plug-in hybrid.

Accentul va cădea pe cele mai mari piețe europene, adică Franța și Germania.

Primele dintre cele 12 modele anunțate de Hongqi vor debuta până la finalul anului curent. Este vorba despre sedanul electric EH7 și despre SUV-ul EHS7.

Totodată, Hongqi vrea să ajungă la vânzări anuale de 30.000-50.000 în următorii cinci ani și să rivalizeze cu mărcile germane consacrate, cum ar fi Mercedes-Benz, BMW și Audi.

Desigur, există amenințarea noilor tarife pe care UE vrea să le impună tuturor mașinilor venite din China.

Reprezentanții mărcii asiatice iau în calcul două variante: fie suportă aceste costuri, fie le lasă pe seama clienților.

În cea de-a doua situație, prețul SUV-ului E-HS9 ar putea crește chiar și cu 20.000 de euro.

via Autoblog.it

Comentarii (12)

  • Modelul perfect pentru o mașină mortuară.
    7 3
  • De aia se vinde in tarile evoluate, ca aia mor pe capete, sunt primii in top la morti in accidente rutiere mortale si aleg masini din astea.
    La polul opus sta Romanica, unde se importa rebuturile din tarile respective si sunt mult mai avantajati.
    Nordicii si vesticii se si chinuie mult cu masini electrice, iar romanii prospera cu dieselurile sh importate de la ei.
    Ce sa mai vorbim, avem multi experti in Romania, bine ca nu suntem bagati in seama de alti producatori auto si aleg Ungari sau alte tari vecine pentru fabrici.
    2 12
  • @@ds
    Apreciez sarcasmul și îți dau dreptate, dar ce legătură are cu ce a spus ds? Sunt convins ca s-a referit la design.
    6 7
  • Și eu apreciez când cineva își răspunde la propriile comentarii, felicitări Matei :)
    8 5
  • Este cum am spus… vraiște totală.
    Europa este o piață saturată, foarte diversificată și totuși chinezii insistă, mie îmi pare disperare.
    Între timp, lucrurile pâre ca se schimbă. Dacă SUA face pasul (pas care unora ni se pare normal), este doar o chestiune de timp și în Europa… este cam Game Over pentru susținerea artificială și ineptă a BEV-urilor. Ori sunt ori nu sunt vandabile ca orișice produs…
    “SUA. Donand Trump spune că va elimina subvențiile pentru mașinile electrice, pe care le consideră o “risipă de resurse”, și va anula “încă din prima zi” legislația de reducere treptată a producției de mașini cu motoare termice.”
    4 3
  • @dan_grc

    Eu apreciez cat ești de paranoic. De-aia nu ai bani decât de gunoiul aruncat de alții. Sper ca ești tânăr, mai ai vreme de tratament.

    Întreabă-l pe Dutz el ce tratament urmează, că la el funcționează de minune.
    4 6
  • Daca ne uitam la noile modele BMW, trebuie sa recunoastem ca masina asta arata foarte bine pe langa hidosenile scose de germani.
    Doar dan_grc apreciaza BMW, orice ar face.
    4 6
  • Își mai amintește cineva de marca chinezească Qoros, care a venit în Europa prin 2013 cu câteva modele create special pentru aceasta piața, care au obținut rezultate bune la testele Euro Ncap ? Era plin AM cu laude, practic mărcile europene de volum erau îngropate, Matei erau micuț atunci, dar a crescut acum, mai vorbim peste câțiva ani, am așa o presimțire ca multe mărci chinezești vor dispărea, nu doar din Europa .
    5 4
  • Dacă eram micuț atunci și tu nu, înseamnă că ești mai in vârstă decât mine. Deci ești un ratat dacă nu ai reușit până acum decât un BMW de când eram eu micuț.

    Ratat e un compliment, în sensul că ai avut potențial dar nu l-ai atins.
    2 2
  • Bolnavule, ce treabă are Bmw cu ce-am spus și cu acest articol ? Și n-am avut doar un Bmw, E39 de la profil a rămas acolo, poți sa dai click pe poză și sa vezi actuala mașină, eu nu ma ascund în spatele unui nick, dar nu asta contează, contează că ești deraiat rău .
    1 1
  • Bolnavule, tu cu mănuța ta ai scris că nu ai bani de Dacia. Nu stau să caut că nu îmi pierd weekendul cu tine.

    Nu te mai lua de mine dacă nu știi să încasezi. Nu știu de ce te-ai băgat singur în seamă, ieri la 17:25, apropo de deraiat. Vezi-ți de treaba ta și îmi vad și eu de a mea.
    2 1
  • @dan_grc
    Acum 10 ani nu se agitau spiritele cu electrice si nici nu se stia de dieselgate.
    Intre timp germanii mincinosi au fost descoperiti iarasi ca umbla cu mizerii si treburile s-au schimbat: dieselurile mai au o cota de piata de vreo 13-14% de la peste 50% acum 10 ani. Deci reducere drastica in timp ce electricele au cota de piata mai mare ca dieselurile.
    Cat despre conostintele tale in domeniul auto: faptul ca stii doar BMW zice tot: cocalar limitat.
    Mai vedem noi in 10 ani cum sta treaba cu chinezariile, dar BMW are deja Ix3 Made in China si vandut in Europa, deci tot o chinezarie. Si in curand se vor inmulti pentru ca BMW vrea profit cat mak mare. De aia au si mers la UE sa ii roage frumos sa nu aplice aceleasi taxe mari pentru mini cooper. Vor face la fel si pentru Ix3. Probabil cu o spaga si interventii se vor rezolva treburile, asa cum au facut si cu softuri ilegale.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru