Geely, constructor auto chinez care deține și Volvo, a anunțat recent că se pregătește de lansarea unui brand în segmentul electric premium. Denumită Zeekr, compania plănuiește să lanseze câte un model nou în fiecare an pentru următorii cinci ani. Cu toate că se vor concentra pe piața din China în primă fază, asiaticii promit că se vor adresa și cererii în creștere pentru vehicule electrice resimțită la nivel global.
Modele Zeekr vor avea la bază arhitectura modulară introdusă anul trecut. Platforma este foarte flexibilă și poate servi drept baza pentru toate segmentele, de la A la E. De asemena, poate acomoda toate versiunile de tracțiune: față, spate și integrală.
Geely nu dorește să dezvăluie prea multe detalii pentru moment, dar a comunicat că modelele Zeekr vor beneficia de propriile tehnologii și sisteme. Un detaliu important pentru a separa mașinile premium de modelele de volum ale chinezilor, bazate pe aceeași arhitectură.
Zeekr promite și o experiență premium în materie de confort și performanță.
De asemenea, Geely a transmis că mașinile vor primi și update-uri de la distanță pentru a continua să fie îmbunătățite odată cu trecerea anilor.Via: carscoops.com
Sa vedem si ce zic unii demultisor deja:
https://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html
In 2019, in Germania se scria: "Volvo is the highest-ranking premium brand with 111 PP100, though it ranks 12th overall. German premium brands BMW (129 PP100), Mercedes-Benz (137 PP100) and Audi (142 PP100) rank 17th, 19th and 20th, respectively."
Nu va suparati pe mine, nu eu am participat la studii si nici nu am scris articolele.
Crezi ca noul brand se dezvolta acum si scot primul model in noua luni ? Aveau pe teava de mai multa vreme, de altfel Geely a tot infiintat marci in ultimii ani, au si Lynk and co, nu se mai aude mare lucru de ei, tot cu surle si trambite l-au lansat, adica ei se folosesc de ceea ce au, schimba denumirea, daca merge e bine, daca nu incearca cu alt nume si stil.
Daca BMW nu ar vinde pe acolo aproape 800000 unitati, ar fi vai de ei. Si daca clientii vor incepe sa se mute de la BMW catre Tesla, NIO, Xpeng, Lynk&co, s-ar putea sa nu ti se mai para asa nostim nici numele Zweekr. Ai mai ras tu si de Volvo si le dau lectii la nemti la ei acasa in ultimii ani cand vine vorba de tehnologie, siguranta si fiabilitate.
Eu chiar as fi de acord, sa se retraga toti din China, vedem cine rezista, toti vor fi afectati, dar unii vor disparea.
Frustrarea naste monstrii.
Eu zic sa facem alt exercitiu de imaginatie: sa vedem din cate vinde BMW cate masini ajung daune totale sau sunt furate demontate si vandute ca piese de schimb. Si cam ce inseamna asta pentru firmele de asigurari si pentru toti care platesc pagubele. Cand faci praf masinile, ele sunt inlocuite cu aceeasi marca de asigurari, deci daca multe din BMW-urile vandute sunt daune totale sau furate, atunci raman cam putine in realitate.
Oricum calitatea nu se masoara in multe vanzari neaparat si Volvo a demonstrat asta in Germania. Vand putine, dar sunt oamenii multumiti.
https://youtu.be/ad7CKqRPysY
deci... wow...