În ultima perioadă, Italia caută să convingă diverși producători auto străini să vină să construiască mașini cu zero emisii în Peninsulă. Asta în ciuda opoziției venite din mai multe direcții, inclusiv din partea lui Carlos Tavares, șeful Stellantis. Adică cel mai mare producător de automobile din Italia.
Potrivit celor mai recente informații, Italia se pare că este pe cale să îi convingă pe chinezii de la Dongfeng. Cele două părți ar purta deja discuții avansate, iar brand-ul chinez ar urma să construiască mai mult de 100.000 de mașini electrice, anual, în Italia.
"Italia este una dintre cele mai mari piețe auto din Europa, iar pentru un producător auto chinez să aibă producție locală înseamnă că poate aproviziona toate celelalte țări din zonă," a declarat Qian Xie, șeful de operațiuni în Europa al mărcii Dongfeng.
Anul trecut, Dongfeng a vândut 1.72 milioane de vehicule. Recent, marca asiatică a prezentat modelul M-Hero 1, un SUV care urmează să fie comercializat în Elveția, pentru ca mai apoi să ajungă și pe alte piețe europene.
via Carscoops
Nu mai este timp pentru oferit clemenţă la ICE!
"Nu mai este timp pentru oferit clemenţă la ICE!" nu stiu daca mai este sau nu timp pentru clementa ICE dar pare ca oamenii nu mai au chef de clementa pentru electrice. S-au saturat sa mai astepte ca BEV-urile sa faca ceea ce au promis adica sa fie in primul rand masini pe care te poti baza in orice conditii.
Pe de o parte europenii se codesc sa cumpere electrice, pe de alta parte, chinezii își măresc producția. Pentru mine este clar ca Europa ar vrea sa pună taxe pentru masinile importate din China, dar este dependenta prea mult de alte produse care se fabrica numai acolo, deci nu vor apărea curând (taxele) nici nu prea este democratic, piața libera reglează mult mai repede/corect preturile.
Este clar ca brandurile chinezești numai pot continua mult timp cu preturi de dumping, prețul logisticii este mult mai mare decât prețul muncii din China (salariile pentru muncitori numai sunt așa de mici ca acum 20 ani) Construcția de uzine in Europa trebuie amortizata in prețul mașinii, punând la socoteala impozitele .... mașina va costa tot cat cea produsa de Europa. Toate aceste lucruri într-o piață care stagnează.
1. a invatat putz sa scrie corect Alfa
2. sa nu ne entuziasmam prea mult, ca dupa Alfa, a dat maiestuos cu mucii in fasole de 3 ori
3. muc in fasole nr.1: Alfa vor sa produca. putz vor sa ne convinga ca e analfabet
4. muc in fasole nr.2: în afara țări :)) țări...dica paru-n cap de prostie
5. muc in fasole nr.3: Chinezii. cu majuscula, ca la Dumniezo