Chinezii de la Chery lanseaza un brand de lux: Xuan Yuan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Constructorul chinez Chery isi continua planurile de expansiune pe piata asiatica, intentionand sa dea nastere in viitorul apropiat unui nou brand, care ar urma sa se alature celorlalte marci din portofoliu: Karry, Riich si Reely. Noua sa divizie va fi dedicata modelelor de lux si va fi botezata Xuan Yuan, dupa numele unui cunoscut inventator auto.
Jin Yibo, purtatorul de cuvant Chery, a declarat ca noul brand va fi unul cu pretentii de lux. "Numele si logo-ul au fost deja inregistrate, inginerii nostri lucrand deja la asamblarea liniei de modele."
Primul model care se va naste sub noul brand de lux se va numi Chery F11, si va fi un sedan destinat sefilor de state si persoanelor publice. Propulsia va fi asigurata de propriile motoare V6 si V8 de 3.0 litri si 4.2 litri.
Constructorul chinez nu a anuntat data lansarii brandului Xuan Yuan, insa acesta ar putea debuta pe piata asiatica imediat dupa ce alte doua marci Chery vor scoate la vanzare primele modele: Riich si Reely.
via | gasgoo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Hai sa fim seriosi , cum draq sa le cumparam masinile astea??
Eu cred ca toti astia care radem, radem, dar nu e rasul nostru. Undeva acolo fierbe intrebarea, daca se mentine ritmul asta de dezvoltare, peste 20 de ani cum va arata industria auto chinezeasca?
Poate ca mentalitatea nostra fata de chinezi va ramane, poate, dar urmasii sigur se vor intreba: ce sa-mi iau, Golf XVII sau Chery, ca parca nu ar fi asa mare diferenta???
Voi astia , expertii lu' peste in economie si in dezvoltarea pietelor financiare, nu uitati ca chinezii au prosperat in economie pentru ca au avut europenii si americanii bani si au cumparat de la ei, la preturi uriase pentru ei. Cum au cazut SUA si apoi UE, chinezii nu au mai avut crestere ci dimpotriva, au avut scaderi. Insa au avut avantajul unui regim fiscal imposibil de aplicat intr-o democratie si o piata economica libera si au injectat bani in piata locala si au produs pe stoc... acum sa vedem ce vor face cand vor trebui sa-si vanda stocurile. Si nici europenii nu stau degeaba. Cu atat mai putin arabii si americanii
ma scuzati pentru gresale mele , nu sunt roman :D
Daca toata lumea poate de ce chinezii care au mana de lucru ieftina si investitori uriasi nu ar putea ?
P.S: Nu detine Fiat ci o masina britanica ( asta pentru cei curiosi :) )