Future Mobility sau FMC este un start-up din China care vrea să devină un jucător important pe piața autovehiculelor electrice, printr-o companie destinată acestui segment.
Brandul Byton și-a prezentat primul concept (foto) la începutul lui 2018 și are o finanțare de 500 de milioane de dolari pe care vrea să o folosească pentru începerea producției de serie și intrarea pe piețele internaționale.
Într-un interviu pentru publicația Autocar, șeful inginerilor de la Byton a dezvăluit că lansarea primului model va avea loc în China în 2019, în timp ce apariția în Europa va fi făcută spre final de 2020.
“Fabrica noastră este aproape finalizată, iar primele prototipuri vor fi gata la începutul lui 2019. Strategia noastră de 300.000 de unități pe an și costurile reduse ne vor permite să oferim mașini la prețuri de circa 39.000 de euro,” a explicat David Twohig.
Primul model Byton, SUV-ul M-Byte, va avea un singur motor electric de circa 270 CP și o baterie de 71 kWh.
Autonomia maximă este estimată undeva la 400 de kilometri. Va fi lansată și o versiune mai scumpă, cu tracțiune integrală, 470 CP și o baterie mai puternică pentru autonomie de până la 500 km cu o încărcare completă.Via Autocar
Chinezii sunt cei mai avansati pe piata masinilor electrice dupa cum au recunoscut si nemtii.
In Romania voastra de cacat media de viteza pe caile ferate este de 40 km/h pe cand astia au de ani buni trenuri care merg cu 350 km/h si zeci de mii de kilometrii de autostrada.
Dar ce sa le explici unor gunoieri care aduc toate rablele din occident pe post de masini de lux in tara?